Eesmärk: luua ja viia läbi üleriigiline kampaania Europassi kasutajate arvu tõstmiseks ja üleüldiseks tutvustamiseks
Taust ja lahendus: Europass on väga mugav digitaalne keskkond, kuhu inimene saab koondada oma CV, diplomid, töö- ja haridusstaaži ning erialased oskused. Euroopasse tööle, praktikale või õppima minnes on Europass asendamatu tööriist, mis teeb kogu kandideerimise protsessi oluliselt lihtsamaks.
Tingituna meie geopoliitilisest asukohast lõime kampaania katussõnumi “Europass – Sinu aken Euroopasse” najal visuaalse kontseptsiooni, kus akna ikooni läbi tõime esile Euroopa põhilised vaatamisväärsused. Jätkasime sarnast kontseptsiooni ka veebiaknas aadressil akeneuroopasse.ee, kuhu oli koondatud kogu kampaania teave ja lingid, et luua endale Europass.
Värskeid Europasse trükiti ainuüksi kampaaniaperioodil ahjusoojana üle 50. Arvestades, et Europassi loomine võtab aega üle 4h ja on huviliste seas pigem pikemat planeerimist nõudev otsus, oli kliendi sõnul tegemist väga hea tulemusega.
Edukale tulemusele ja kõrgele kampaania silmapaistvusele aitasid kaasa muuhulgas informeerivad postitused ning loosimängud, kus Europassi loojate vahel loositi välja AirBalticu kinkekaarte. Sihtrühma otseseks püüdmiseks lõime sisu ka TikTokis ja Instagram Reelsis – kandvaks rolliks klippide kõneisikuna oli armastatud koomik Roger Andre.
Tutvu eelmise aasta loovlahenduega siin.
Töö autorid agentuuris:
Projektijuht: Maiken Veskimäe
Meedia: Kert Aavik
Copywriter: Siim Kokkota, Kert Saarmets, Karl-Lennart Meri
Disainer: Hanna-Lotte Kastor
Sotsiaalmeedia spetsialist: Anna Leena Tae
Videod: Gregor Lillemets
Loovjuht: Taavi Lehari