Stebby praktiline ärikingitus, mis pakub väärtust nii ärikliendile kui ka töötajale
Ülesanne: Luua Stebbyle vaimset ja füüsilist heaolu edendav ärikingitus, millel oleks praktiline väärtus ja kasutajasõbralikkus nii ärikliendile kui ka töötajale.
Taust ja lahendus: Stebby, kes on võtnud südameasjaks edendada eesti rahva vaimset ja füüsilist tervist, vääris enda missioonile vastavat lahendust ärikingi näol. Kinki, mis pakuks kiireid ja lihtsaid, teisalt süstemaatilisi lahendusi kuidas jõuda endas selgusele või motivatsiooni, kui seda napib.
Selleks töötasime välja koostöös kliendiga heaolukaartide kontseptsiooni, mida troonisid 4 kategooriat. Self-reflection ehk enesepeegeldus, action ehk tegevused, meditation ehk vaimne kümblus ja relaxation ehk lõõgastumine.
Igasse kategooriasse lõime 12 sisulist inglisekeelset kaarti koos kujundustega, mis ühildusid nii sisult kui vormilt oma kategooriaga, tutvustades kus võimalik, paralleelselt ka Stebby platvormilt leitavaid teenuseid.
Iga kategooria sai omakorda sissejuhatava lause, mis tutvustas teema kasulikkust ja vajalikkust heaolu edendamisel, moodustades numbriliselt klassikalise kaardipaki ehk 52-kaardilise komplekti.
Peale heaolukaartide oleme teinud Stebbyle ka heaolu õlle, või peaks ütlema heaõlu? Vaata lähemalt.
Heaolu on nagu karma – mida külvad, seda lõikad.
Agentuuris olid töö autoriteks:
Projektijuht: Rezete Karu
Disainer: Jelizaveta Karavajeva
Copywriter: Karl-Lennart Meri