Eesmärk: luua Circle K-le uudne ja tabav reklaamikeel
Ülesanne: Tänaseks ei ole Circle K enam pelgalt kütuste jaemüüja, vaid ka Eesti suurima turuosaga mugavuspoodide kett. Sellest lähtuvalt tuleb konkurentidest veelgi enam eristuda luues kalambuursed sõnumid ja silmapaistvad visuaalid.
Taust ja lahendus:
Pigem konservatiivses kütusemüüjate valdkonnas käib põhiline kommunikatsioon hinnakampaaniate ümber. Lisaks kütusele pakub Circle K oma klientidele ka teisi teenuseid ja mugavustooteid, mida tuleb igapäevaselt eri kanalites tarbijale reklaamida.
Töö erinevate kampaaniatega on olnud mõnusaks nuputamiseks ka agentuuri enda Creative-meeskonnale, sest pidevalt tuleb välja mõelda tähelepanu äratavaid sõnumeid, mis toimiksid koos silmapaistvate kampaania visuaalidega.
Kuna igapäevane informatsioonitulv on meeletu, oleme nii otsestest kui ka kaudsetest konkurentidest eristumiseks loonud mängulisemad ja lustakamad loovlahendused. Kampaania raames loodud sõnumid on üles ehitatud pilkupüüdvale kalambuurile ja erinevatele sõnamängudele, mis lendavad sotsiaalmeedias ja kasvatavad brändi tuntust.
Agentuuris olid tööde autoriteks:
Projektijuht: Mairi Talving
Loovjuht: Aleksander Urke
Copywriter: Aleksander Urke
Kujundaja: Liis Kurm