Töö keset shortlisti | “Pere keset TikToki”

Selleaastane Kuldmuna leidis aset juba 4. aprillil ning tundub, et nüüd, kuu aega hiljem on paslik teha väike tagasivaade ka meie võidutööle. La Ecwadori poolt konkursile saadetud töödest said auväärse koha shortlistis lausa viis ning üks neist pälvis ka auhinna. “Karbist välja muna” nimelise erimuna preemia anti „Pere keset TikToki“ tööle, mille esitajaks oleme meie […]

Brand icon

Selleaastane Kuldmuna leidis aset juba 4. aprillil ning tundub, et nüüd, kuu aega hiljem on paslik teha väike tagasivaade ka meie võidutööle. La Ecwadori poolt konkursile saadetud töödest said auväärse koha shortlistis lausa viis ning üks neist pälvis ka auhinna. “Karbist välja muna” nimelise erimuna preemia anti „Pere keset TikToki“ tööle, mille esitajaks oleme meie ning kliendiks Büroomaailm. Vaatame lähemalt, mis töö see oli, mis Influencer marketing (mõjutusturundus) kategoorias niivõrd võimsalt silma jäi.

Teeme parem ise

„Pere keset TikToki“ idee sündis paljudele brändidele omasest kitsaskohast. Isegi kui tahakski noortele luua tuusa sisu ning kaasta lahedaid mõjuisikuid, ei saa seda niivõrd lihtsalt teha. Põhjus on hinnas, mida kõik popid influencerid sisu loomise eest küsivad ning saadava tulemuse kohatine kahtlane kvaliteet.

Seepärast läksime ka Büroomaailma TikToki kanalile sisu loomiseks kaasa maailmas trendiva EGC-ga ehk Employee Generated Content’iga. Kui sul on päeva lõpuks juba nii vahvad tegijad oma kliendi ettevõttest võtta, siis miks peakski kaasama kedagi n-ö väljastpoolt? Mõeldud-tehtud.

Dünaamilise duo sünd

Nii lõime Büroomaailma karismaatilisest loojast ja ettevõtte juhist Jüri Rossist ning tema lapselapsest Juliusest TikToki staarid, kes oleksid sisu tootmiseks alati kättesaadavad. Nende roll andis võimaluse eriilmelist ning humoorikat sisu vabalt igakuiselt toota.

Content hõlmas endas nii TikToki trendilainetel seilamist kui ka originaalse sisu tootmist tutvustamaks poe laia kaubavalikut. Erinevaid teemasid ning mõtteid kogunes aja jooksul niivõrd palju, et perioodil 1.01.2024–9.02.2025 tootsime kokku 87 erilaadset videot.

Sisu on märgatud

Sisu hakkas TikTokis kiiresti populaarsust koguma ja teema võttis üles ka kõmumeedia. Kommentaaridest ja poodide külastatavusest nägime selgelt, et tänu meie staaridele Jürile ja Juliusele on paljud inimesed avastanud enda jaoks Büroomaailma kauplused kaheksas Eesti eri piirkonnas.

Tulemuseks oli 1 500 000 vaatamist, 70 000 meeldimist, 12 000 kommentaari, 37 000 jagamist, 2500 uut jälgijat ning üks ERIMUNA!

Tahad oma ettevõtte TikToki kanalisse ka ägedat sisu toota ning erakordseid jälgijanumbreid nautida?
Võta ühendust info@laecwador.ee ja hakkame tegutsema!