Tänapäeva turundusmaastik on mitmekesisem kui kunagi varem, nõudes ettevõtetelt paindlikkust ja oskust ajaga kaasas käia. Äripäeva sisuturundussaates jagasid Heily Aavik ja Taavi Lehari oma nägemust sellest, kuidas edukalt planeerida järgmise aasta turundustegevusi. Kas TikTok on alahinnatud kanal? Heily Aavik rõhutas TikToki kasvavat tähtsust, võrreldes selle mõju Facebooki algusaastatega, kui ettevõtted ei julgenud sellega liituda. Taavi […]
KUULA JÄRELE | Kuidas luua turundusstrateegia 2025. aastaks?
Tänapäeva turundusmaastik on mitmekesisem kui kunagi varem, nõudes ettevõtetelt paindlikkust ja oskust ajaga kaasas käia. Äripäeva sisuturundussaates jagasid Heily Aavik ja Taavi Lehari oma nägemust sellest, kuidas edukalt planeerida järgmise aasta turundustegevusi.
Kas TikTok on alahinnatud kanal?
Heily Aavik rõhutas TikToki kasvavat tähtsust, võrreldes selle mõju Facebooki algusaastatega, kui ettevõtted ei julgenud sellega liituda. Taavi Lehari lisas, et kuigi sotsiaalmeedia kiire tõus on olnud tähelepanu keskmes, on samavõrra oluline panustada ka SEO-sse ja kvaliteetse veebisisu loomisse, et kindlustada pikaajaline nähtavus.
Strateegia, loovus ja andmed
Õige kanalivalik sõltub sihtrühmast ja ettevõtte eesmärkidest. Aavik ja Lehari rõhutavad, et turundusstrateegia edu aluseks on põhjalik analüüs ja julgus kohandada oma tegevusi vastavalt muutuvatele tarbimisharjumustele. Eduka turunduse võtmesõnaks on tasakaal: andmed juhivad otsuseid, kuid loovus aitab luua emotsionaalset sidet tarbijatega ja tugevdada brändi eristuvust.
Kuula tervet saadet!
Kui tahad teada, millised on parimad strateegiad piiratud eelarvega kanalite valikuks, kuidas turunduse kaudu oma brändi positsiooni tugevdada või milliseid uusi tehnoloogiaid tasub kasutusele võtta, siis kuula saadet järele siit ning ole valmis inspireerivateks ideedeks ja praktilisteks soovitusteks!
Kui soovid meie abi oma 2025. aasta strateegia kujundamisega, siis võta meiega ühendust!
Kirja pani Henri Vaikre