Eesmärk: Edukalt lansseerida uus automüügiplatvorm
Taust ja lahendus: 2024. aasta varasuvel jõudis kõikidele autoomanikele mõeldud autoportaal VEEGO avalikkuseni. VEEGO eesmärk on tulevikuga kasvada mitmekülgseks autodega seotud tehingute, halduse ja turu epitsentriks ehk lihtsalt öeldes – kõik, mis on seotud autoga, on olemas ka VEEGOs. Sõidukite nimekiri, nende ajalugu, hooldused ja ostu-müügi ning rendi platvorm.
VEEGO on oma olemuselt revolutsionäär, kes soovib ajale jalgu jäänud autoturuplatvormidele tugevat konkurentsi pakkuda ning näidata, et ka Eestis võiks kaasaegne ning mitmekülgne autoportaal elavdada nii sõidurõõmu kui ka lihtsustada autoomanike igapäeva toimetusi.
Põhjalik brändistrateegia kaardistas ära kõik VEEGO brändi olulised detailid nii kasutaja, partneri kui brändihaldajate vaates: brändi väärtused ja väärtussüsteem, positsioneering, väärtuspakkumised, brändi arhetüüp, lubaduste pakett ja tone-of-voice.
Visuaalse identiteedi aluseks sai dünaamika, mis iseloomustab kogu VEEGO portaali ning brändi – pidevalt arenev, kasvav, julge ja laienev. Liikumine, kõrge energiatase ja areng kajastuvad nii logomärgi disainis kui üldises brändikeeles.
Vahetult enne autoportaali avamist algas VEEGO lansseerimiskampaania, mis toimus täpselt sihitud digikanalites, kuid suurt rõhku panime just autondusega seotud nišikanalites – kohalolu olulistel üritustel, kus on võimalik VEEGOst täpsemalt rääkida, oma sotsiaalmeediakanalid erilise sisuga, mõjuisikud ning partnerite ja esinduste kanalites. Samuti sai portaal kajastust PR-is ning pälvis elustiili mõjuisikute tähelepanu.
Kogu loovlahendus mängis mõttega „Tänane pole veel see „õige“!?“ ehk lõime paralleeli autoportaalide müügikuulutuste ning erinevate kohtingurakenduste vahel. Auto valimine ning turul toimuvaga tutvumine on täpselt nagu tinderdamine – isegi siis, kui otsest vajadust pole, hoitakse ikka silm peal.
Tulenevalt sellest, et VEEGO on iga päev kasvamas ning toomas uusi mooduleid oma platvormile, on ka turunduse märksõnad aktuaalsus, kiire reageerimine ning sihtgrupi liikmetega võimalikult spontaanse ja personaalse kontakti loomine. Seepärast on oluline roll just erineval sisul, mida bränd igapäevaselt jälgijateni toob oma Instagrami, YouTube’i ja podcasti vahendusel. Silmad lahti, sest VEEGO võib olla järgmisel üritusel, kuhu sa lähed, sinu YouTube’i soovitatud videote listis, tele-ekraanil või välimeedias.
Töö autorid agentuuris:
Projektijuht-sisuloome: Maiken Veskimäe
Kunstiline juht: Vallo Kivimaa
Loovjuht-strateeg: Taavi Lehari
Disainer: Hanna Kastor
Meediajuht-strateeg: Kert Aavik
Animatsioon: Aavo Teder