TS Faktor

Tallinna Sadam

Meie roll
Branding / Foto ja video

Klient: Tallinna Sadam

 

Ülesanne: Töötada välja ettevõtte sisekommunikatsiooni kontseptsioon ning toota visuaalsed materjalid.

 

Taust ja lahendus:

Tallinna Sadam on moodne suurettevõte, mis tutvustab igal aastal oma töötajatele aastaks püstitatud eesmärke. Pärast kaheaastast veebikoosolekute perioodi ning ühise kokkutulemise võimaluse puudumisel soovis Tallinna Sadam lahendust, millega kaasata inimesi ning leida lahendus, kuidas eesmärkide tutvustamist läbi viia atraktiivselt ja huvitavalt.

Võttes arvesse, et ettevõttes Tallinna Sadam töötab ligemale 500 töötajat ning erinevaid aastaeesmärke eri valdkondades on üle 40, oli see tõeline väljakutse. Ka vingelt kujundatud trükis, mis sisaldab lehekülgede viisi informatsiooni oma ettevõtte kohta, ei pruugi inimesi samale leheküljele tuua ning tekitada meie-tunnet.

Me kõik mäletame neid päevi koolipõlvest, kui lõpuks saime kätte oma klassifotod. Keda me siis esimesena pildilt otsisime? Ikka iseend. Sama fenomen pani aluse meie lahendusele – kaasame Tallinna Sadama juhtkonda ning töötajaid ja toodame oma telesaate, mida veab üks parimaid teleajakirjanikke ja saatejuhte Urmas Vaino.

Sisekommunikatsiooni ning ettevõtte ühtsustunde suurendamiseks ning ühistele eesmärkidel häälestamiseks sündis saateformaat TS Faktor, mis sisaldas nii stuudios toimunud arutelu ning eesmärkide tutvustamist kui ka erinevaid reportaaži ning „vaba mikrofoni“ lõike, kus näitasid oma reporteri oskusi erinevad Tallinna Sadama töötajad.

Saade TS Faktor: “Kuhu seilab Tallinna Sadam aastal 2022?“ salvestati 2022. aasta veebruari alguses, mis läks sisekommunikatsiooni kaudu „eetrisse“ juba nädal hiljem. Saate esilinastus tõi saadet vaatama sadu töötajaid ning iseenda nägemine, värvikad lood ning telesaate meisterlik juhtimine viisid mahuka informatsiooni inimesteni ning tekitas jututeemasid ning muljetamisi veel nädalateks Tallinna Sadama erinevatesse osakondadesse.