Tourest 2025 bränding ja kampaania

Eesti Turismi- ja Reisifirmade Liit

Meie roll
Branding / Digital / Kampaaniad

Klient: Eesti Turismi- ja Reisifirmade Liit

Eesmärk: Luua rahvusvahelisele ning mainekale turismimessile Tourest hooajaline bränding ning turundusmaterjalid.

Taust ja lahendus: Tourest toimus juba 32. aastat ning selle pika ajaga on arusaam reisimisest muutunud inimeste hulgas tohutult. Tourest pole juba ammu koht, kus leida endale odavaid pakettreise või näha teada-tuntud sihtkohti, mida Eestis külastada. Vastupidi… Tourest on koht, mis aitab üldiselt aru saada, mida reisimine Sinu jaoks tähendada võib. On selleks matkamine, kultuurireis, eksootika, ekstreemsus, keelereis, klassikalised palm ja suusad või hoopis midagi muud. Messil kohtuvad nii reisipakkujad kui ka reisimisega tihedalt seotud organisatsioonid, kes nõustavad teadliku ning nutika reisimise vallas.


Seega seadsime eesmärgiks reklaamikampaaniaga tõsta inimeste teadlikkust reisimise olulisusest ning planeerimisest, selmet keskenduda vaid kuumimatele sihtriikidele. Ja olgem ausad… reisimine on äge, kuid millest see kõik alguse saab, on soov ja unistus. Mis sellele järgneb? Loomulikult juba märksa konkreetsem plaan. Reisiplaan. Just see saigi kampaania tunnuslauseks:

 

“Täida oma reisiplaan!”

 

Loovkontseptsioonis lõime Tourestile värskema visuaalse näo, kus pärandina on esindatud loomulikult legendaarne Touresti kohver. Nooruslikum lähenemine ning igaüht erinevalt kõnetav tunnuslause andsid kokku miljonite võimalusega platvormi, mis toob inimesi mainekale messile oma plaani looma ning täide viima.

Staatilistes ja liikuvates formaatides avasime erinevate kohtade kaudu reisimise võimalusi, kus võib olla nii klassikaline palm, kuid samamoodi ka avastamata paigad, erilised elamused, unustamatud maitsed, põnevust pakkuvad ekstreemsused või iga reisija turvatunnet tõstvad teenused.

Kampaania tõi messile ligi 20 tuhat reisihuvilist inimest. Kampaania tõi aasta kõige külmemal ning pimedamal ajal soojust ja valgust nii välimeedias, digis, sotsiaalmeedias kui ka raadios.

Töö autorid agentuuris:
Projektijuht: Maiken Veskimäe
Loovjuht: Taavi Lehari
Kunstiline juht: Vallo Kivimaa
Disainer: Hanna-Lotte Kastor
Animaator: Aavo Teder
Copywriter: Henri Vaikre

Agentuur La Ecwador 2025