Eesmärk: Leida seoses eestikeelsele haridusele üleminekuga Tallinna haridusasutustesse uueks kooliaastaks vajaminevaid haridustöötajaid
Taust ja lahendus: Õpetajaamet on enamat kui töö. Õpetajaamet on auväärt missioon, millel on sügavam tähendus ja mõju meie ühiskonnale. Selle põhjal töötasime välja kontseptsiooni ja katussõnumi „Vasta kutsele“, mis kätkes endast mitut tähendust – see oli otsene üleskutse tööotsijatele, tunnustus õpetajatele endile, kui ka õpetaja töö võimendamine kampaania enese kaudu.
Just võimendamise aspektile rajasime ka kampaania visuaalse kontseptsiooni, andes edasi sõnumit, et õpetaja on suunanäitaja-teejuht ja tulevikukujundaja, kes oma vastu võetud kutsega voolib tuleviku superkangelasi ja maailma. Sihtgrupi ja persona põhiselt sihtisime digimeedias erineva taustaga inimesi, suunates neid maandumislehele tallinn.ee/vastakutsele, mis avas kampaania tagamaid põhjalikumalt ühes tööpakkumistega
Kampaania raames lõime ka kolm teleklippi, mis keskendusid erinevatele personadele: karjääripööraja, osalise tööajaga haridustöötaja ning haridustööle naaseja.
Lõime kaasahaarava kõlli kaubanduskeskustesse, kus külastajaid tervitas tarzanlik kutse.
TikTokis ja Instagramis kõnetasime auditooriumi ja tööotsijaid tempokate klippidega otse linnadžunglist, kus karakter Magister, keda kehastas Mikk Jürjens, (ladina keeles õpetaja) juhatas saadet “Ürgne kutse”, kes värbas linnatänavatelt otse töötajaid.
Kampaaniasse kaasasime ka mitmeid haridustööga seotud kõneisikuid, kes said jagada oma kogemust ja mõtteid, mis ühtlasi kinnistas kampaaniat ja õpetajaametit kui kõrgemat kutset.
Kampaania tervikuna tõi esile õpetajaameti väärtuse ja mõjutas positiivselt uute töötajate leidmist Tallinna haridusasutustele.
Töö autorid agentuuris:
Projektijuht: Kairit Vainult
Copywriter: Karl-Lennart Meri, Kert Saarmets
Disainer: Agne Liis Jõgi
Produtsent: Kaarel Kõvatu
Animaator: Aavo Teder