Sisu, mis kerib – Elisa TV

Elisa Eesti

Meie roll

Eesmärk: Positsioneerida Elisa Huubi ja Elisa Elamuse platvormid eestikeelse kvaliteetsisu liidrina ning kasvatada liitumisi.

Taust ja lahendus: Eesti voogedastusmaastikul võistlevad mitmed suured platvormid. Kui konkurendid räägivad samuti “kvaliteetsest sisust”, muutub see väide tühjaks, sest tarbija ei erista enam, mida see täpselt tähendab. Elisa otsis loovlahendust, mis tõstaks esile nende tugevat originaalsisu, eriti eestikeelset sisu, ja teeks seda moel, mis oleks terav, eristuv ja sõbralik.

Käesoleva kampaania keskseks ideeks sai “Kerib” – kahetähenduslik sõna, mis sobib nii voogedastusega (sisu “kerib end lahti”) kui emotsionaalse kogemusega (sisu “kerib su endasse”). “Kerima” võib seostada ka digikeskkonna harjumustega – doomscrolling, binge watching – ja selle kaudu luua kohese seose sõnumi ja vaataja harjumuste vahele.

Loovlahendus: Kampaania keskne visuaalne metafoor tõlgendab “kerimist” filmilindina, mis lahti rulludes toob vaatajani kõik emotsioonid ja elamused. Visuaali sai põimitud nii voogedastuse liikumist kui klassikalise kinokunsti viidet, mis annaks edasi olulist kodukino tunnet.

Visuaali tuumaks sai keriv ja lainetav filmilint, mis kandis sõnumit: “Eestikeelne sisu, mis kerib.” Selle ümber lõime erinevaid sõnumeid, sh platvormipõhised (Huub, Elamus, videolaenutus) ja sisupõhiseid (sarjad ja filmid).

Sarjapõhised sõnumid:

  • „Reetur“ kerib su närvid sõlme.
  • Papsi huumor kerib? Siis „Papsid“ kerivad kindlasti.
  • Tõde, mis kerib end halastamatult lahti – “Täiuslik sõbranna” toob mineviku pinnale.
  • American dream kerib? Vaata, kuidas „Zevakin ja Valting vs Ameerika“ rullub lahti.
  • Minevikku ei saa tagasi kerida – “Valguses ja varjus” kerib saladused päevavalgele.
  • Südamed murduvad, skeemid rulluvad – “Armukelm” ei jäta kedagi puutumata.

Videolaenutuse sõnumid:

  • Sal-Saller ker-kerib? Säti end muusikalisele lainele Elisa videolaenutuses.
  • Topelt ei kerise? Vaata “Mind on kaks” – topeltemotsioon ja pinge.
  • Armastus kerib? “Aurora” seob su südame sõlme.
  • Biwaga kerid end auhinnalainele – vaata 7 EFTA-ga pärjatud Eesti mängufilmi.
  • Kikilipsuga mässaja? Poliitika kerib. Vaata Toomas Hendrik Ilvese lugu.

Elisa Elamuse sõnumid: TV-paketiga saad lisaks kogu Huubi sisu:

  • TVst tulevad kordused ei keri? Elamuse Huubi originaalid kerivad küll.

Töö autorid agentuuris:
Projektijuht: Maiken Veskimäe
Loovjuht: Karl-Lennart Meri
Strateeg: Taavi Lehari
Art Director: Karla Ribelus
Disainer: Hanna Kastor
Animaator: Aavo Teder