[vc_row][vc_column css=”.vc_custom_1505304691216{padding-top: 5px !important;}”][vc_column_text]
Klient:
Saaremaa Piimatööstus AS
Töö:
Kogu Saaremaa Piimatööstuse juustusarja pakendite re-branding[/vc_column_text][vc_separator color=”chino” border_width=”2″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]
Briif
Saaremaa viilujuustude pakendid vajasid uuendust, et paremini riiulis silma paista, brändi identiteeti edasi anda ning luua omanäolisem stiil. Uus pakend peaks edasi arendama kauavalminud juustude Saaremaa Ekstra ja Old Saare pakendite disainiks välja töötatud kontseptsiooni.
Disain
Saaremaa on üks huvitav ja põnev saar, kui mitte öelda, et maailm omaette. Ka Saaremaa Piimatööstuse tooted kannavad edasi puhast saaremaisust, naturaalsust, kogukonna kokkuhoidu ning lugupidamist toidukultuuri vastu. Pakendite disainimisel tahtsime kindlasti näidata nii toodet, Saaremaa brändi kui ka Saaremaale omaseid elemente, mis loob ühenduse toote ning selle päritolu kohaga.
Julge sammuna kasutasime igal pakendil läbipaistvat S-tähte, mis iseloomustab Saaremaa Piimatööstust ning mille kaudu näeme kõige olulisemat – maitsvat juustu ennast. Igal pakendil on oma värviskeem, mis aitab paremini esile tuua nii kuldkollast juustust S-tähte pakendi keskel, kui muudab terve juusturiiuli kirevaks ja rõõmsameelseks tervikuks.
Naturaalsust ja traditsioonilisust esindavad pakendil graafilised joonistused Saaremaa sümbolitest. 9 erinevat juustu, 9 erinevat värvi, nime, joonistust, mis kõik koonduvad ühise suure Saaremaa alla.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]