Inchcape on rahvusvaheline autode jaemüügi- ja teenindusettevõte, mis esindab maailma juhtivaid automarke, nagu BMW ja MINI. Lisaks uutele ja kasutatud autodele pakub Inchcape professionaalseid hooldus- ja remonditeenuseid. Ettevõtte põhiväärtused – kliendirahulolu, kõrge kvaliteet ja jätkusuutlikkus – resoneeruvad ideaalselt ka La Ecwadori visiooniga. Just nende ühisväärtuste pinnalt ongi sündinud edukas koostöö.
Kuidas jõuda tänapäeva autohuviliste südametesse?
Autoost algab üha enam internetist – esimesed otsingud tehakse Google’is, Instagramis ja YouTube’is. Just seepärast on oluline, et automargid oleksid neis kanalites nähtavad ja kättesaadavad. Visuaalselt köitev ja emotsioone esile kutsuv videosisu aitab tõsta brändi tuntust, loob tarbijates usaldust ning viib ostja lähemale otsuse tegemisele.
BMW M2 puhul tõime mängu sotsiaalmeedia sisulooja @e46brownie, kelle autentne kirg autode vastu lõi videos sisuka ja usaldusväärse atmosfääri. Tulemuseks oli dünaamiline videosisu, mis tõi esile auto tehnilised omadused ja muljetavaldava sõiduelamuse. Video aitas brändi siduda noorema publikuga, kõnetades samal ajal ka BMW pikaajalisi fänne. Kampaania tõi brändile suure nähtavuse sotsiaalmeedias ja tõstis uue M2 mudeli atraktiivsust sihtrühma seas.
MINI puhul otsustasime läheneda loovalt ja mänguliselt, luues videod, mis toovad esile brändi ainulaadse iseloomu. Kasutades huumorit ja ootamatuid olukordi, jutustavad videod lugusid, kus MINI on alati tähelepanu keskpunktis. Need videod mitte ainult ei näita auto praktilisust ja mitmekülgsust, vaid aitavad luua ka emotsionaalse sideme vaatajaga. Tulemuseks on sisu, mis kinnistab brändi identiteeti ja pakub inimestele kõneainet.
Eduka koostöö võti: avatus ja usaldus
Kõige paremad tulemused sünnivad siis, kui agentuur ja klient tegutsevad ühise eesmärgi nimel – ilma piiride ja takistusteta. Inchcape ja La Ecwadori koostöö on suurepärane näide sellest, kuidas avatud suhtlus ja usaldus aitavad luua muljetavaldavaid tulemusi. Kui mõlemad pooled panustavad ideedega ning julgevad katsetada uusi lahendusi, sünnib sisu, mis tõstab brändi konkurentide seast tõeliselt esile.
Kui oled huvitatud meiega koostööst, siis kirjuta meile info@laecwador.ee!
Tööde autorid agentuuris:
Projektijuht: Maiken Veskimäe
Loovjuht: Taavi Lehari
Kunstiline juht: Vallo Kivimaa
Copywriter: Karl-Lennart Meri
Disainer: Hanna Kastor
Sisuturundus/produktsioon: Kaarel Kõvatu, Gregor Lillemets ja Argo Ranne