„Anna vettpidav lubadus“ kampaania

Tallinna Vesi

Meie roll
Foto ja video / Kampaaniad

Eesmärk: jääda pühade ja aastavahetuse hulluse keskel eristuva kampaaniaga silma ning rõhutada kraanivee rolli tervislike harjumuste ja positiivsete muutuste toetajana.

Taust ja lahendus: Pühade ajal on reklaamimaailm värvikirev ja suurejooneline. Jõulud ja aastavahetus on aeg, mil inimesed vaatavad aastale tagasi, teevad järeldusi ning seavad sihte uueks. See on periood, mil mina-pildis domineerib tugevalt „New Year, New Me“ mentaliteet.

Seetõttu rajasime kampaania lähenemise personaalsusele, torgates reklaamitarbijat klišeeliste lubadustega, mida me kõik oleme elus andnud – elada tervislikumalt, teha rohkem trenni, juua rohkem vett.

Mängides inimeste stereotüüpidega, käsitles kampaania universaalseid tundeid, mis muutsid selle hõlpsasti suhestuvaks laiale sihtrühmale.

Kampaania katussõnum “Anna vettpidav lubadus” toimis kahetiselt – see viitas nii tervislikule valikule kui ka püsivusele lubaduste pidamisel, olles mõlemal juhul kraanivee kasuks kõnelev sõnum.

Kampaania visuaalses lahenduses rõhusime minimalismile – puhtale ja lihtsale lähenemisele, nagu on ka kraanivesi. Veest sai ühtlasi kampaania keskne element – olgu selleks klaas kraanivett või piisad ja peegeldused, mis sümboliseerivad puhtust ja uut algust.

Näitleja Kaisa Selde kehastus kampaaniasaadikuna aga eri rollidesse, tuues esile hetked, mil vesi on igapäevaelus asendamatu. La Ecwadori fotostuudios jäädvustasime koos fotograaf Vallo Kivimaaga hetked, mis kujutasid hommikurutiini, trennijärgset taastumist ja kvaliteetset und – rõhutades vee olulisust igas ööpäevas.

Kampaania raames viisime ellu mitmeid tegevusi, mis aitasid kraanivee olulist sõnumit laiemalt levitada. Kaasasime mõjuisikuid, kellele saatsime hoolikalt koostatud kinkepakid, mis sisaldasid kraanivee baasil maitsvaid retsepte, Tallinna Vesi bränditud joogipudelit ja jääkuubiku vorme, et inspireerida tervislikke veejoomisharjumusi.

Avaldasime sisuturundusartikleid, milles keskendusime näiteks koduste vahenditega limonaadi valmistamisele või rõhutasime kraanivee rolli looduse säästmisel ja plastireostuse vähendamisel. Artiklid aitasid teadvustada kraanivee keskkonnasõbralikkust ja praktilisust igapäevaelus.

Kuna kampaania algas veidi enne jõule ja kestis läbi aastavahetuse, tervitasime pealinlasi 1. jaanuaril erilise sõnumiga “Head vesimest jaanuari”, pakkudes sõbraliku noogutuse neile, kelle enesetunne võis veel veidi turgutust vajada.

Lisaks korraldasime sotsiaalmeedias kaasavaid mänge ja tegevusi. Osalejad said võita uusi joogipudeleid, osaleda hääletustel ning vastata kaasavatele küsitlusele, mis aitasid tõsta teadlikkust kraanivee olulisusest ja soodustada selle igapäevast tarbimist.

Kui soovid oma kaubamärgi tuntust kasvatada ja konkurentide seas paremini silma paista, siis võta meiega ühendust aadressil info@laecwador.ee.

Töö autorid agentuuris:

Kliendihaldur: Mairi Talving

Loovjuht: Taavi Lehari

Copywriter: Karl-Lennart Meri

Kunstiline juht: Karla Ribelus

Disainer: Hendri Kivi

Audio- ja video monteerija: Aavo Teder

Fotograaf: Vallo Kivimaa