Eesmärk: tõsta kaskokindlustuste sõlmimiste arvu, meenutada tarbijale raadioreklaami kaudu kasko argumente ja kasulikkust
Taust ja lahendus: Meie kultuuriline pärand moodustab suure osa meie rahvuslikust identiteedist – kümned tuhanded regilaulud ja rahvaviisid, eriilmelised tähtpäevad ja kõike seda ilmestav vanarahva kalender.
Vanadest kommetest kiire elutempo tõttu distantseerumine andis võimaluse luua Seesam kindlustusele vahva raadioreklaami. Kõigile tuttav vana rahvaviis leidis end tavalise sukavarda ja leemekulbi liigutaja asemel hoopis kaskokindlustuse promo keskmest.
Seda muidugi tänu kaske-kaske parallelismile.
Nii tõimegi aegumatul viisil raadios esile Seesami kaskokindlustuse eeliseid ja argumente. Raadioreklaam sündis koostöös segakoor Vox Populi ja Janne Fridoliniga.
Töö autorid agentuuris:
Projektijuht: Kairit Vainult
Loovjuht: Aleksander Urke, Karl-Lennart Meri
Copywriter: Karl-Lennart Meri