Klient: Circle K Eesti AS
Ülesanne:
Tõsta kuvandit, et Circle K panustab kohvi pakkumisega keskkonda ning hoolib jätkusuutlikkusest.
Taust ja lahendus:
Üha enam on tõusnud esile teemana keskkond, mis seotud mastaapselt nii taimkatte harvendamisega kui ka prügiga looduses. Et keskkonnale toeks olla, aitab Circle K kohv heaolule kaasa, kasutades keskkonnasõbraliku sertifikaadiga kohviubasid ning võimaldades tarbijal võtta kohvi oma termosega, et liigselt topse ei tekiks.
Selleks, et vastutustundlikkuse tähelepanu tõuseks ning inimesed tuleksid rohkem oma tassi või termosega, algatasime reklaamikampaania.
„Oma tassiga“ loovlahendus oli lihtne nagu tass kohvi, kuid see-eest nutikas nagu kuum kohv ise – leidlik copy ja visuaal moodustasid sümbioosi, mis toovad esile keskkonnahoidu. Reklaamkampaania leidis laiemat kõlapinda sotsiaalmeedia avarustes ja digimeedias, kus animatsioon püüdis pilku, ning POS-lahendusena.