Eesmärk: Töötada Olivia rapsiõli jaoks välja tarbijatele juba varasemast tuttava “rapsimisega” seotud kevadkampaania.
Taust ja lahendus: Rapsimine Oliviaga jätkus 2025. aasta kevadkampaaniaga! Lõime ka sel korral lustaka sõnumiga teavituse, mille keskmeks sai juba varasemalt välja töötatud rapsimise kontseptsioon.
Seda edasi arendades jõudsime selge ja konkreetse sõnumini ehk RAPSoluutselt parim valik, sest mida muud 100% kohalikust rapsist toodetav Olivia rapsiõli ikka on. Nii traditsiooniline imago- kui ka poodidesse loodud müügikampaania toimis hästi ning jäi sihtgrupile silma.
Imagokampaania levis peamiselt digikanalites ning sotsiaalmeedias samas kui müügikampaania jaoks kasutasime poodide siseraadioid ja erinevaid POS-materjale.
Lisaks kaasasime kampaania teavitusse ka populaarse raadiojaama hommikuprogrammi, mille läbiviijad otse hommikueetris Olivia rapsiõlist juttu tegid ning seda tutvustasid.
Kampaania tulemustele aitasid kaasa ka uudsed ja trendikad auhinnad, milleks olid sel korral Ninja lauagrillid.
Töö autorid agentuuris:
Projektijuht: Mairi Talving
Loovjuht/Copywriter: Aleksander Urke
AD: Karla Ribelus
Disainer: Agne Liis Jõgi
Meedia: Kert Aavik
Mai 2025
Agentuur La Ecwador