Eesmärk: slogani „Rõõm näha“ lansseerimine
Taust ja lahendus: Eesti üks staažikamaid pereettevõtteid, Norman-Optika, vajas värskendust, mis tutvustaks Norman-Optika brändi missiooni ja visiooni tarbijaskonnale.
Iga bränd kehastab endas karakteristikat, missiooni, visiooni ja statementi. Slogan on aga brändi esimene visiitkaart ja fassaad, millega tarbija astub dialoogi. See loob platvormi edasiseks, luues assotsiatsiooni ja ühenduse tarbijaga.
Silmad on inimese sillaks inimese ja maailma vahel. Silmad näitavad meile teed ning me toetume oma silmadele praktiliselt kogu ärkveloleku aja.
Norman-Optika eesmärk ja missioon on tagada inimestele võimalikult tugev ja selge ühendus inimese ja tema silmade vahel. 95% kogu omastavast informatsioonist omandab inimene just silmade kaudu. See tähendab, et lõviosa tundeid ja emotsioone võlgneme just oma silmadele, sest silmad on sillaks meie ja maailma vahel. Nad näitavad meile teed ning me toetume neile kogu ärkveloleku ajal.
Kui me näeme vana sõpra, uut aastaaega, väikest sugulast, langevat tähte jne tekitab see meis rõõmu. Rõõm on aga kütus, mis meid inimestena edasi viib. Ühildatuna brändi visiooni ja missiooniga, lansseerisime seega Norman-Optikale uue slogani „Rõõm näha“.
Slogan edendab eeskätt Norman-Optika brändi statementi ehk tekitab ja teadvustab inimestes rõõmu ja nägemise seost. Eesmärgiks sai anda edasi soojust ja hoolivust, mis tekitaks inimeste ja Norman-Optika brändi vahel eos assotsiatsiooni ja ühenduse, et hoolivus ja silmade tervis ehk rõõm nägemisest käib ennekõike käsikäes Norman-Optikaga.
Töö autorid agentuuris:
Heily Aavik
Copywriter: Karl-Lennart Meri
Disainer: Hanna-Lotte Kastor