Eesmärk: Kaasajastada NordIni sisustussalongi visuaalset identiteeti läbi puhtuse, põhjamaisuse ja lihtsuse
Taust ja lahendus: Põnevaid lahendusi ja kvaliteetseid põhjamaise disainiga tooteid pakkuvast Nordin Sisustusest leiab kõike, mida vajad oma kodu stiilseks sisustamiseks. Põhjamaisele karakterile omaselt iseloomustab kõiki Nordini poolt pakutavaid tooteid disainipuhtus ja funktsionaalsus. Nüüd vajas Skandinaavia juurtega sisustussalong lahendust, mille abil brändi visuaalne identiteet viia kokku toodete ja kvaliteediga, mida nad pakuvad.
Nii saigi NordIn logo uue tüpograafilise wordmark’i. Eripärane, spetiaalselt NordIn’ile kohandatud logomärk annab edasi põhjamaist lihtsust ja puhtust. Muuhulgas eraldasime brändi nimest NORDIN viimased kaks ehk sõnale interior viitavat tähte.
Läbiv kirjatüüp PP Editorial Old on olemuselt voolav, kuid jääb siiski visuaalselt lihtsalt hoomatavaks ja loetavaks. Kirjatüübi valik on inspireeritud 80-90ndate sisustusajakirjade pealkirjade fontidest. Sisutekstide valikuks jäi monotype kirjatüüp, mis samuti viitab trükimasina kirjapildile.
Graafiliseks elemendiks on loodud joongraafikas illustratsioonid, mille stilistika annab lihtsalt ja visuaalselt edasi ettevõtte tegevusvaldkonda.
Töö autorid agentuuris:
Projektijuht: Mairi Talving
Kunstiline juht: Karla Ribelus