Klient: Saarioinen Eesti OÜ
Ülesanne:
Teavitada tarbijat, et Mamma supid on saanud endale uue välimuse, näidata Mamma suppide kasulikkust ning kinnistada sõnumit „Juba valmis“.
Taust ja lahendus:
Aurav, tummine, köögiviljane, vitamiinirohke – kindlasti saab seda nimekirja jätkata, sest igaühel on supiga oma seos. Üks on aga kindel – supp on kasulik. Seda, mida üks hea supp sisaldab ning kuidas uusi pakendeid poeriiulilt ära tunda, Mamma näidata sooviski.
Loovlahendus valmis teadmisega, et kui tahta kujutada uut supipakendite välimust, rääkida köögiviljade paljususest ja näidata valmistamismugavust, tuleb luua kaadrite rohke videoklipp. Tabletop tehnikas sündinud klipis näitasime ka näpuotsatäis inimtegevust, tuues sellega sisse emotsionaalsust ja humoorikust. Meie oma stuudios valminud video jõudis paljude südamesse ja toidulauale – supid said supp’sti soojaks nii televisioonis kui ka sotsiaalmeedia kanalites.