Klient: Saarioinen Eesti OÜ
Ülesanne: Uue tootekategooria lansseerimiskampaania
Taust ja lahendus:
Mamma on tuntud enda imemaitsvate ning juba valmis toodete poolest. Käesolev sügis tõi aga Mammale uue ja maitsva tootekategooria. Pudrud on rahva seas tuntud kui kasulik ja kõhtu pikkadeks tundideks täitev hommikutoit, kuid hommikud on tihtipeale päeva kõige kiirem aeg, mis tähendab, et toitva pudru valmistamiseks aega ei pruugi jääda.
Kui Mamma suutis esimese probleemi lahendada uute mugavate ja juba valmis putrudega, mida on vaja vaid üles soojendada, siis meie ülesanne oli tarbijatele kommunikeerida, et pudrud ei pea olema vaid hommikutoit. Pudrud on kiireks ja mugavaks toidukorraks igal ajahetkel terve päeva jooksul ning neid saab vastavalt maitse-eelistustele ise maitsestada. Sellest tulenevalt sündis kampaania sõnum „Jõudu kogu päevaks!“, mis võtab kogu eelneva kokku ning tuletab tarbijatele meelde lapsepõlveõpetusi, kuidas puder annab jõudu ja hoiab kõhu täis kogu päeva.
Lansseerimiskampaania tarbeks töötasime välja kaks erinevat põhivisuaali, millest kumbki kõnetab erinevat sihtrühma. Mõlemal visuaalil kasutasime sama sõnumit, kuid isemoodi kujunduselemendid andsid edasi erinevat mõtet. Esimene maskuliinsem visuaal tuletas tarbijale meelde, et puder on väekas toit, mis annab rammu ja jõudu. Teine ja veidi feminiinsem visuaal aga annab pisikeste detailidega edasi seda, et puder hoiab kõhu mõnusalt täis terve päeva ja sobib söömiseks igal ajal.
Oma enda maja stuudios filmisime lansseerimiskampaania video tarbeks kodused putrude kaadrid ning tootsime energiast pakatava ja hoogsa teleklipi. Tegime ka Facebookis ja Instagramis reklaami ning lansseerimiskampaania viimase lihvi andsid PR tegevused. Nimelt saatsime laiali kolmekümnele Eesti mõjuisikule maitsvad pakid, mille isuäratav sisu täitis kõhu kohe mitmeks päevaks!