[vc_row][vc_column][vc_column_text]
Klient:
Büroomaailm
Töö:
Jõulukampaania Büroomaailma kauplustele[/vc_column_text][vc_separator color=”chino” border_width=”2″][vc_column_text]
Briif
Jõulude ajal ummistuvad ostukeskused ja poed inimestega, kes otsivad kingitusi ja häid pakkumisi. Samas ei oska paljud aimatagi, et Büroomaailmast, mis jõulude eel vahetab oma rüü punavalge Jõulumaailma vastu, leiab erinevaid kingituse igale ühele. Ja mis peamine, see ostukogemus on muretu, rahulik, stressivaba ja mõnus.
Analüüs ja strateegia
Büroomaailm on Eesti tuntuim büroo- ja kontorikaupade pakkuja, kellega esialgu ei seostata jõulukinkideks sobilikke tooteid. Tõsiasjaks on aga see, et Büroomaailmast leiab nii kodutehnikat, raamatuid, mänge, meisterdamisvahendeid, kohvimasinaid, stereosüsteeme kui ka palju muud, mis teeksid nii mõnegi tuttava, sõbra ja pereliikme rõõmsamaks.
Idee ja lahendus
Süübides Jõulumaailma tootevalikusse, leidsime palju erinevaid tootegruppe, lahedaid vidinaid ja väärtuslikku kodutehnikat. See moodustas omaette maailma. Just sellest ‘maailmast’ lähtusime nii sõnumi- kui pildikeeles.
- Maailma mõnusaimad kingid Jõulumaailmast
- Maailma rahulikum jõuluostud Jõulumaailmast
- Maailma avaraim valik Jõulumaailmast
Konstrueerisime pildikeeles pühadehõngulise jõulumaailma, millelt leidis nii silmatorkavaid tooteid kui ka jõulumeeleolu, mis andis Büroomaailma kuvandile pehmema, sõbralikuma kuvandi. Erinevaid Jõulumaailma kujundusi kasutasime kõigis Büroomaailma omakanalites, sh muutsime poodide keskkonna tõeliseks jõulumaaks.
Jõulumaailma kommunikeerimiseks kasutasime erinevatest meedialiikidest kombineeritud plaani. Mängisime kuulajatega raadiomänge, milles rääkisime erinevatest valikutest ja kingiideedest, mis jõulueelsel ajal kindlasti ära kulub. Samuti kutsusime külla telesaateid ning rääkisime Büroomaailma tegemistest üldse, et purustada valearusaam justkui Büroomaailmas pakutakse ainult kontorikaupu. Olime pildil digitaalmeedias ning traditsioonilise meediana kasutasime erinevaid raadioklippe.