Eesmärk: luua Luminori TikToki väärtust lisavat sisu, mis resoneerub inimeste vajadusega leida informatsiooni ja nõuandeid
Taust ja lahendus: Vähe on jäänud ettevõtteid, kes ei mõista TikToki väärtust turunduseesmärgil. Olgu see bränditeadlikkus, tööandja bränding või lihtsalt kõige tavalisem müük – TikTok on kanal, kus on kõik uksed valla. Ainuke takistus on enda fantaasia.
Nagu iga teise kliendiga oli Luminori puhul esimene eesmärk mõista klienti ja tema vajadusi. Mis tõi meid esmase relevantse tõeni. Panka ei saa sotsiaalmeedias käsitleda kui tavalist teenuse/tootepakkujat, kuna takistuseks on õiguslikud barjäärid, millest ei saa üle ega ümber.
Vaatamata sellele peab olema üks korralik pank kõikides kanalites nähtav, aga kuidas? Kuidas pakkuda inimestele väärtusliku sisu, mis annab samal ajal kvaliteetset informatsiooni, meelelahutust ja tutvustab panga teenuseid/tooteid ning seda kõike seaduse piires. Selleks töötasime välja seeriad, leidsime Luminori enda kõneisikud ja partnerid, kes on nõus olema kaamera ees ning avastasime moodused, kuidas tutvustada toodet/teenust läbi informatiivse video.
Lenno majandusmõtted
Lenno Uusküla on Luminori peaökonomist, doktorikraadiga majandusteadlane, kelle arvamused ja hinnangud on kuldaväärt. Seega oli üks esimesi ideid saada Lenno kaamera ette ning teha tema majanduse mõtetest seeria, mis seletab lahti keerulised majandusega seonduvad mõisted ning olukorrad.
Mõeldud, tehtud! Kahjuks ei ole iga inimene loodud kaamera ees rääkimiseks ning esialgseid videoid oli küllaltki keeruline jälgida. Mis toob meid järgmise verstapostini – järjepidevus. TikTok on võrdlemisi vaba formaadiga ning oluline on katsetada ja harjutada. Kuna esimesed videod läksid sellegipoolest inimestele peale, otsustasime formaadiga jätkata ning toota sisu edasi.
Harjutamine teeb meistriks! Juba teisel filmimisel oli näha, et Lennos on TikToki staari hõngu. Tänaseks päevaks on Lenno majandusmõtete formaat saavutanud TikTokis edu. Videod pakuvad vaatajale väärtust läbi huvitavate faktide, mõistete selgitamise ning keeruliste majandusolukordade lahti harutamise.
Elari ja Joshi kinnisvara nõuanded
Elar Ollik ja Joshua James Viinalass on omavahel moodustanud dünaamilise duo, kelle sisukad sissevaated kinnisvara maailma on abistanud paljusid. Elar on Luminori partnersuhete juht ning Joshua on Arco Vara kinnisvaramaakler. Siit ka oluline aspekt – Luminori ja Arco Vara ühine koostöö kajastub ka sotsiaalmeedias, mis on oluline, sest peamine kasulõikaja on just klient. Teadupoolest on sotsiaalmeedia lihtsaim viis jõudmaks kliendini.
Läbi humoorikate olukordade, omavahelise keemia, huvitavate lokatsioonide ja väärtusliku informatsiooni tõstsime Luminori sotsiaalmeedia kasutajate kaasatust ja interaktsioonide arvu. See tõestab fakti, et pole oluline, kas kaamera ees olev inimene on sündinud staar või lihtsalt töötaja – oluline on pakutav väärtus ja selle päevakajalisus.
Erinevad nipinurgad
Nagu ennist mainitud – ei saa pank oma tooteid ja teenuseid sotsiaalmeedias müüa, kuna see ei ole kooskõlas seadusega. Küll aga suudame pakkuda väärtust läbi koostööde ning asjakohaste nippide. Siinkohal on eredaimaks näiteks kodu sisustamise nipinurgad, millel on juures Luminori toote hõng. Kuidas? Suuremaks sisustamiseks on vaja kapitali ning siis on abiks Luminor.
Töö autorid agentuuris:
Projektijuhid: Kaarel kõvatu ja Mairi Talving
Sotsiaalmeedia spetsialistid: Mery-Ly Riis ja Anna Leena Tae
Sotsiaalmeedia ideekirjutajad: Gregor Lillemets ja Kert Saarmets