LIVIN’ LABIDA LOCA

Bauhof

Meie roll
Kampaaniad

Eesmärk: kommunikeerida laia lumesahkade ja -labidate valikut.

Taust ja lahendus: Parimad ideed võivad tekkida üleöö või mõnikord ka kiire tööpäeva lõpus. Nii sündis ka silmatorkava sõnumi ja visuaaliga Bauhofi Livin’ Labida Loca kampaanialahendus.

Lähenemise sõnum oli otseselt inspireeritud Ricky Martini 1999. aasta tuntud hiti refräänist, millele andsime omakorda kohaliku, kalambuuriliku pöörde. Mängulise stiiliga sõnumi ja selge visuaalse kompositsiooni eesmärk oli tõmmata tähelepanu laiale lumesahkade ja -labidate valikule.

Bauhofi kampaania kanaliteks olid nii sotsiaalmeedia (Facebook, Instagram) kui ka 6×3 välimeedia pinnad.

Töö autorid agentuuris:

Projektijuht: Mairi Talving

Loovjuht/copywriter: Aleksander Urke

Kunstilinejuht/ disainer: Karla Ribelus

Livin' Labida Loca

Livin' Labida Loca