Klient: Lennusadam
Taust:
Audiotuur on elamuslik rännak, mis kulgeb Lennusadama püsiekspositsioonis ning tutvustab lugusid vee alt, vee pealt ja õhutasandilt. Audiorännakuga saab muuseumit avastada ja kogeda justkui omaette maailmas.
Kõik teekonnal saatvad sisulood ja juhendamised tulevad otse kõrvaklappidest. Ühte audiogiidi saab korraga kasutada kuni kaks inimest, ühendades kuni kaks paari kõrvaklappe.
Eesmärgid:
- Mõelda välja idee ja läbi viia kampaania, mis kutsuks külastama uut Lennusadama audiotuuri
- Audiorännaku tutvustamine ning teenuse viimine sihtgruppideni
- Tõsta audiorännaku teenuse kasutajate arvu
Strateegia:
Lähtusime eesmärgist muuta Lennusadam veel interaktiivsemaks, tuues sisse lisaväärtuse, milleks on audiotuur. Audiotuur ei ole lihtsalt giidi sisse loetud monotoonne tekst, vaid interaktiivne ja multifunktsionaalne kogemus, mis tõmbab sind endasse. Mitte igav audioraamat, vaid pigem elamus ja atraktsioon.
Kasutasime sihtgrupipärastes kanalites konkreetseid ja jõulisi sõnumeid, mis kutsuvad sellest maailmast osa saama. Visuaalides keskendusime sõnumile ning tõime sihtgrupi jaoks välja olulised argumendid, mida audiotuur võib talle pakkuda.
Loovlahendus:
Igapäevaselt käime tööl, kodus, koolis jne. Keskkond on sama. Linn on sama, need teed ja tänavad, mida mööda kõnnime, on samad. Isegi, kui tahaks vaheldust, siis isegi need restoranid ja kõik kinos vaadatud Marveli filmid hakkavad juba kokku sulama.
Mõnikord tahaks lihtsalt kogeda maailma, mis on täis müstikat, huvitavaid lugusid, elamusi ning saatjaks muusika ja helid, mis kogu kogemust võimendavad.
Tegelikult kõike seda pakub Lennusadam. Ei ole vaja pikalt planeerida üks kord aastas reisi soojale maale, ennast võiks tihedamini hallist igapäevast välja lülitada ning külastada maailma, mis pakub tõeliselt võimsat elamust.
See on sukeldumine kõigi meeltega hoopis teistsugusesse ja müstilisse maailma. See ühendab inimesi läbi kogemuse ning pakub uut ja innovaatilist lahendust.
Lennusadama audiotuur on uus ja põnev kogemus, mis ootab avastamist. Selleks töötasime välja kampaania sõnumi:
TULE. KUULA. AVASTA – Audiotuur – ainulaadne elamus, mida koged vaid Lennusadamas
Tegevused:
Meil valmis reklaamklipp, kus näitasime, mida kogeb kõigi oma meeltega inimene, kes audiotuuri külastab. Jäetakse selja taha see maailm, kust tuldi ja alustati teekonda Eesti mereajaloos.
Sotsiaalmeedias avasime rohkem Audiotuuri telgitaguseid. Kõneisikutest olid need samad inimesed, kes olid Audiotuuri loomise ja arendamise taga:
Tambet Tuisk – näitleja, audiotuuri hääl
Sten Šeripov – helilooja, muusika looja
Krislin Kämära – audiotuuri kuraator
Paul Piik – stsenarist, tekstide looja
Aleksandr Konjušenko – Atea AS, tehnilise lahenduse looja
Lisaks kasutasime kinosid ning Google reklaamvõimalusi.