Klient: Büroomaailm
Ülesanne:
Luua värbamiskampaania sõnumid, visuaalne kontseptsioon ning värbamiskampaania materjalid.
Taust:
Töötada välja ja viia ellu 2020. aasta koolikampaania.
Taust:
Kodus õppimine, sõpradest eemalolek, liikumispiirangud, tüdimus – need märksõnad võtsid 2020. aasta õpilaste jaoks kokku. Kui kevadel esimene koroonalaine ründas, ei kujutanud noored ettegi, kuidas tegelikult kooli igatsema hakatakse.
Lahendus:
Ootamisest inspireerituna tekkis loovlahendus, mille sõnum „See aeg on käes“ viitab otseselt ettevalmistusele – ajale, mil näpud sügelevad kotilukku kinni tõmmata, käed haaravad erinevate kooliasjade järele ning südames tuksub esimese septembri aktuse ootus. Et aga valmistumine veelgi lahedam oleks, said suuremad ja väiksemad kooliminejad kaasa kingituseks ägedad juhtmevabad kõrvaklapid. Reklaamikampaania jaoks valmis tempokas ja humoorikas teleklipp, mis leidis lisaks kajastust ka sotsiaalmeedias.
Kaasamaks kooliminejaid veelgi, käivitasime lisaks TikToki minikampaania, kus kasutasime influencer Kerli Paasleppa. Tema trendi järgi said paljud näidata, kuidas kooliks valmistutakse.