[vc_row][vc_column][vc_column_text]
Klient:
Koduekstra OÜ
Töö:
Koduekstra igakuine sisuturundus
[/vc_column_text][vc_separator color=”chino” border_width=”2″][vc_column_text]
Briif
Töötada välja ja ellu viia igakuist sisuturundust.
Analüüs ja strateegia
Kodukaupasid saab osta igalt poolt, igast lähemast toidupoeketist, isegi ehituspoest ja mõnest aianduskeskusest. Mastaapsemad väljapanekud ning ähmasemad piirid ettevõtete suundades muudavad pidevalt konkurentsiolukorda.
Koduekstra on Eesti suurim kodu- ja majapidamiskaupu müüv jaekett, kust leiab tooteid alates igapäevastest esmatarbekaupadest kuni ajakohaste hooajatoodeteni. Seega on oluline olla olemas väga laia tarbijaskonna jaoks.
Koduekstra missioon on olla usaldusväärne nõuandja ostuotsuste langetamisel, mistõttu tuleb ka sisuturunduses olla järjepidev, et eesmärke saavutada.
Idee
Töötasime välja aastase sisuturundusstrateegia, lähtudest laiast sihrühmast, sihtrühma käitumisharjumustest ning Koduekstra eesmärkidest.
Vastavalt ettevõtte missioonile keskendub meie loovlahenduste strateegia suuresti inimestele nõu andmise ning kasuliku informatsiooni jagamisele nii online-meedias, sotsiaalmeedias, uudiskirjas kui ka blogides.
Oleme välja töötanud erinevad blogipostituste ning videote sarjad, mida vastavalt hooajale ning toodetele kasutame. Igas meie tegevuses on alati fookuses konkreetne toode.
Sisuturundustegevustega oleme tõstnud müüki, suurendanud e-poe külastatavust, suurendanud Facebooki fännide arvu ning aktiivsust ja muutnud Koduekstra brändi kuvandit ja parandanud kliendi lojaalsust. Samuti oleme saavutanud eeskõneleja rolli antud valdkonnas.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][/vc_column][/vc_row]