Eesmärk: Uuendada kogu tooteseeria pakendikontseptsiooni ning brändingut, mille kaudu olla silmatorkavam, mugavam ja atraktiivsem
Taust ja lahendus: Erinevate vitamiini-, karastus- ja veejookide riiul on väga kirju ning selge piir vee, energiajookide ning mahlajookide vahel on muutunud üha hajusamaks. Üks ja sama jook võib vabalt olla mitmel riiulil, mis teeb kliendi otsustamise ja valiku hoopis keerulisemaks.
Hope vitamiinijoogid on Eestis valmistatud gaseeritud veed, mis sisaldavad igapäevaselt vajalikke vitamiine erinevate viljade maitsetega. Lisaks on sortimendis üks funktsionaalne vesi, mis sisaldab kofeiini. Senine pudel oli orienteeritud rohkem teadlikule tarbijale, kes keskendub eeskätt koostisele ning toitumisalale teabele, kuid Hope potentsiaal on olla elustiilibränd ning sinu igapäevane kaaslane nii tööl, õues, koosolekul, üritusel kui trennis. Senine erikujuline roheline pudel koos tiheda etiketiga ei rahulda esteetikat hindava tarbija ootusi.
Seega tuli leida ühisosa kahe tootegrupi vahel: vesi/mineraalvesi ning vitamiinivesi/funktsionaalne vesi. Kusjuures ka neid tootegruppe mõjutab väga tugevalt energiajookide tugev bränding, mille mõjutused tulenevad peamiselt Y- ja Z- põlvkondade tarbijatelt.
Koostöös kliendiga töötasime välja pakendilahenduse, mis on minimalistlikum kui senine 750 ml erikujuline pudel, mis võttis suure tähelepanu ning ei lasknud konkreetsel maitsel selgelt esile tulla, tehes kliendi valikuprotsessi keerukamaks. Peamine fookus uutel pakenditel jäi erinevatele maitsetele, millele lõime uued unikaalsed illustratsioonid ning graafika keele. Erinevad värvid ja elemendid teevad kliendi otsimis- ja valimisprotsessi oluliselt mugavamaks.
Töö käigus uuendasime ka Hope’i logomärki, tuues seda tänapäeva ning vabastades seda üleliigsetest elementidest. Tänaseks on Hope’i sisu täpselt sama hea kui varem, kuid nüüd on ta pakendatud vormi, mida sobib vabalt võtta kaasa nii trenni, kooli, üritusele kui poseerida sellega fotodel.
Töö autorid agentuuris:
Projektijuht: Kairit Vainult
Loovjuht, strateeg: Taavi Lehari
Kunstiline juht, pakendidisainer, illustratsioonid: Markus Tamm
Kunstiline juht: Karla Ribelus