Klient: Emmy – Emmy Clothing Company Oy
Taust:
Emmy on Soomes sündinud ning kiiresti omaks võetud teenus, mis laseb väga mugavalt müüa oma seisma jäänud brändiriideid või vastupidiselt osta korralikuna hoitud riideid teistelt müüjatelt. Põhjanaabrite hulgas võidukõiku tegev teenus sisenes 2018. aasta kevadel ka Eesti turule, ühendades mugavas e-poes kahe riigi pakkujad ühte platvormi.
“Ärata raha oma riidekapis ning liigu samuti jätkusuutlikuma maailma suunas, tarbides targalt ning vastutustundlikult”
Emmy eripära ongi just lihtsus ja mugavus – müümiseks on vaja vaid esemed Emmysse toimetada ja ülejäänud teeb juba Emmy ise. Emmy toob meieni üle 1 000 erineva kvaliteetkaubamärgi, sealhulgas mitmeid Skandinaavia tuntud nimesid, mida Eestist seni ei ole leidnud. Emmy kaudu jõuab meieni väga hea kvaliteet suurepärase hinnaga.
EMMY jõudmine Eestisse
Emmyle sarnaselt toimivaid e-poode ja platvorme on maailmas veelgi, kuid Eesti turule on need pisut liiga kauged, mis venitavad nii ooteaja kui ka transpordikulusid või vähem usaldusväärsed, kuna nende kasutajaid Eestist on vähe.
Mis tekitas kohalikult turul pisut murelikkust on taaskasutustemaatika seostumine nn kaltsukate, kirbukate diskursusega, mis tähendab odavat hinda ja kvaliteedi osas väga suuri ootusi pole. Samas Emmy’st peaksid peamiselt huvitatud olema inimesed, kes väärtustavad kvaliteetkaubamärkide toodangut, jätkusuutlikku maailmavaadet ning taaskasutust. Kombineerides erinevaid tegevusi, sõnumeid ja kanaleid, tegime Emmy’le rätseplahenduse.
Peamine kampaania elas digitaalmeedias – keskkonnas, kus Emmyst huvitunud ka suurem osa oma ostuotsustest ja -tegevustest teevad. Lisaks täiustasime jooksvalt Emmy vastuvõtupunktide levikut üle Eesti – kogumiskastid pälvivad tähelepanu ning kirjeldavad samm-sammult teenuse lahti.
Sisuturundus:
Intervjuu Tiiuga
Tegime sotsiaalmeedia jaoks videointervjuu, kus Tiiu Järviste rääkis, miks taaskasutamine on vajalik ning kasulik. Tiiule meeldib Emmy teenust kasutada, sest nii saab ta mugavalt ning kiiresti oma riided maha müüa. Samas saab keegi teine, tema asemel, moega eksperimenteerida ning kanda neid asju, mis tema kappi olid seisma jäänud. Nii saavad enda kasutamata riided, kellelegi teisel hoopis rõõmu tuua. Eriti Eestis on meil ju peresisene ja sõprade vaheline taaskasutus käinud juba ammusest ajast – õelt õele, vennalt vennale, sõbrannalt sõbrannale jne. Tiiu arvates ongi Emmy juures kõige toredam see, et saad anda asjadele uue elu.
Sisuturundusvideo
Mõnikord on natuke rohkem selgitamist vaja. Eriti siis, kui tullakse turule täiesti uue teenusega, mida inimesed esmakordselt kasutama hakkavad.
Näiteks väga kasulik oleks ju teada, kuidas saata oma riided müüki ning kuidas kogu protsess välja näeb. Selleks valmiski meil sisuturundusvideo, kus saab kogu Emmy teekonda pikemalt ning täpsemini selgitada. Video peategelaseks on jällegi meil Tiiu, kes teeb kogu saatmisprotsessi otsast lõpuni ka läbi.
Video on informatiivne ja rõõmus ning saame teada, et tegelikult on kõik väga lihtne ja sujuv.
Emmy Eesti Facebooki lehe loomine ja postituste tegemine ning haldus
Emmy’l polnud Facebookis oma kodulehte. Täpsemalt puudus Emmy Eesti Facebooki lehekülg. Mõeldud – tehtud. Tegime Facebooki lehe ära. Kui sul on olemas veebikeskond, kus toimub riide ostmine ja müük, siis Facebookis on väga hea oma asju näidata ning samas ka kommunikeerida erinevaid pakkumisi ning infot toodete ja teenuste kohta.
Haldasime Emmy Facebooki ning tegime sinna postitusi, mis andsid edasi infot ja emotsioone Emmy brändi, teenuste ning toodete kohta.
Sisuturundusartiklid
Kirjutasime sisuturundusartikli teemal ‘’Kuidas loodust säästes oma riided raha teenima panna’’. Kus rääkisime kuidas Emmy teenuse kasutamisega on võimalik loodust säästa ning selle tegevuse kaudu ka raha teenida. Lisaks rääkisime, kuidas riiete taaskasutus täpsemalt keskkonda säästab. Näiteks on, Emmy hinnangul, tänaseks läbi nende keskkonna taaskasutusse jõudnud riiete abil välditud 207 tonni CO2 emissiooni teket ning säästetud 414 miljonit liitrit puhast vett.
Artikkel avaldati coollook.ee blogis ning veebilehel buduaar.tv3.ee.
Lisaks kirjutasime artikli teema ’Täiesti teismoodi taaskasutus – Emmy on nüüd Eestis!’’, mis ilmus Anne ja Stiilis. Seal rääkisime täpsemalt, mis see Emmy on, kuidas see töötab ning miks see kasulik on?
Sisuturundusartiklid on hea võimalus jutustada ettevõtte või brändi lugu läbi erinevate sisuturunduslike kanalite ning väljundite. Lisaks on igasugune sisu hea sinu kodulehe leitavusele Google’i otsingumootoritest. Õigesti sõnastatud väärtuslik sisu tagab selle, et sinuga seotud info või koduleht tuleb otsingus esimeste seas välja. Mida rohkem oled esindatud erinevates kanalites ja erinevates vormides (fotod, videod, artiklid), seda parem.