Eesmärk: Luua imagokampaania Eesti Pagari sügavkülmutatud toodetele
Taust ja lahendus: Sügavkülmutatud tooted pakuvad laia ja maitserikast valikut. Nii eelistavad tänapäeva kiire elutempo tõttu paljud tarbijad neid ka mugavuse, aja- ja rahasäästu tõttu. Lihtne ja kiire valmistamine on Eesti Pagari saiakeste puhul üks suurimaid eeliseid turul ja seda soovisime kampaania kontseptsioonis ka rõhutada. Kampaania eesmärgid said meeskonna poolt enne loovlahenduse väljatöötamist selgelt paika pandud:
– Tõsta tarbijate teadlikkust sügavkülmutatud toodetest
– Rõhutada, et antud tooted valmivad kiiresti, on maitsvad ja valmis kõigest 15 minutiga
– Suurendada Eesti Pagari turuosa
– Tõsta esile toodete laia valikut
– Eristuda konkurentidest
Pärast Eesti Pagari sügavkülmutatud toodete proovimist jõudis meeskond kiiresti ühisele keelele ja kokkuvõtvale sõnumile, milleks sai “Viib keele alla”. Sellest sai ka kampaania slogan ja keskne narratiiv.
Eesti Pagari sügavkülmutatud toodete valikus leidub maailmaköökide tipphetki, mistõttu mängisime kampaanias ideega, et sügavkülmutatud tooted viivad keele sõna otseses mõttes alla. Croissant’i süües muutus keel prantsusekeelseks, Itaalia hõrgutisi nautides itaaliakeelseks ja kaneelisaiade puhul lihtsalt “naudingu keeleks.”
Nii sündisid kolm humoorikat ja tempokat teleklippi:
– Esimeses klipis valmistas peig flirtiva atmosfääri saatel pruudile õhtusööki
– Teises klipis muutus rutiinne pereõhtusöök eriliseks, kui noormees üllatas vanemaid Eesti Pagari sügavkülmutatud ciabattaga, mis viis ta keele alla.
– Kolmandas klipis tõstsime esile Eesti Pagari kaneelisaiakeste eheda maitse, kui vanaema muretses, miks saiake viis keele alla nii lapselapsel kui ka abikaasal. Lõpuks juhtus sama ka temaga.
Kampaania visuaalses kommunikatsioonis oli oluline tabada modellidel „keel alla“ motiiv ja olek, mida toob endaga Eesti Pagari maitsvate külmutatud toodete tarbimine. Tähtis oli leida õige tasakaal sõnumi ja visuaalse keele vahel, et anda edasi inimestele õiget emotsiooni. Nii valisime koos kliendiga välja modellid kui ka sügavkülmutatud tooted, mis seda emotsiooni enim tekitavad.
Töö autorid agentuuris:
Projektijuht: Kaarel Kõvatu
Loovjuht: Aleksander Urke
Copywriter: Karl-Lennart Meri
Kunstiline juht: Karla Ribelus
Disainer: Hendri Kivi
Montaaž: Kaarel Kõvatu