Denim Dreami shopping challenge

Meie roll
Digital

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

Klient:

Põldma Kaubanduse AS

Töö:

Denim Dreami shopping challenge[/vc_column_text][vc_separator color=”chino” border_width=”2″][vc_column_text]

Briif

Denim Dreamil oli äsja välja tulnud nende uus sügis-talv kollektsioon 2016, mille reklaamnägu oli tuntud laulja Laura Põldvere.

Ülesandeks oli välja mõelda idee, kuidas tõsta Youtube’i konto aktiivsust ning inimesi rohkem sotsiaalmeedias kaasata.

Denim Dreamil oli juba omapoolne nägemus, kuidas sisuturundusega seda lahendada, meie saime seda ideed edasi arendada.

Idee

Pühadeaeg ja mõnus jõululik meeleolu viis meie mõtted uitama kingituste ning üllatuste maailma. Kuna kanaliks oli ette antud ettevõtte Youtube, uurisime sihtrühma seas populaarseid videoid ning analüüsisime konkurentide tegevust. Selgus, et erinevad challengid on populaarsed pea et igas sotsiaalmeediakanalis.

Mõeldud, tehtud. Sündis jätkusuutlik videoseeria nimega Denim Dreami shopping challenge. Igal Denim Dreami poekülastajal oli võimalus selles osaleda – pidi olema vaid julgust ning pealehakkamist, et 15 minuti jooksul leida omale ideaalne outfit täpselt 500€ eest. Kui aeg ja outfiti kogusumma mahtusid piiridesse, võitis õnnelik osaleja kogu riietekomplekti endale.

Esimesena osales challengis armastatud laulja ja Denim Dreami selle hooaja staar Laura Põldvere.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_video link=”https://www.youtube.com/watch?v=XCVzSfp1_KU”][/vc_column][/vc_row]