D’Difference – Eesti mahetoodete ekspordi potentsiaal ja turunduslik ettevalmistus uutele turgudele

D'Difference

Meie roll
Kampaaniad

Eesti mahetoodete sektor on rahvusvahelisel areenil kiiresti tõusmas – meie puhas keskkond, range kvaliteedikontroll ja looduslähedane tootmiskultuur loovad usaldusväärsuse, mida kõrgelt hinnatakse nii Põhja-Euroopas kui ka Aasia luksussegmentides. Ka D’Difference’i lugu ise on ehe näide Eesti teaduspõhisest ja läbipaistvast tootearendusest, mis on globaalsel turul tugevalt konkurentsivõimeline. Seetõttu on ekspordi kasvatamine üks olulisemaid samme, et tuua Eesti mahe- ja teaduspõhised tooted maailma tähelepanu keskpunkti.

Uutele eksporditurgudele sisenemine nõuab aga strateegilist ettevalmistust: kohalike tarbijate eelistuste mõistmist, brändi positsioneerimise lihvimist ja läbimõeldud turundusmaterjale, mis kõnetaksid sihtriikide kultuuri ning väärtusi. D’Difference’i puhul alustasime täiesti algusest – kaardistasime põhjalikult brändi tugevused, nõrkused, ohud ja võimalused, et mõista selle tegelikku potentsiaali nii kodu- kui ka välisturgudel. Selle analüüsi põhjal määratlesime selge strateegilise suuna ja positsioneerisime brändi nii, et kõik planeeritavad turundustegevused kannaksid ühte, läbivalt toetavat eesmärki.

La Ecwadori roll ongi luua kommunikatsioon, mis on globaalselt luksuslik, teaduspõhine ja usaldusväärne, kuid samas piisavalt paindlik, et kõnetada konkreetse ekspordipiirkonna tarbijat. Nii sünnib brändikeel, mis ei ole pelgalt visuaalne, vaid strateegiline: see avab uksi uutele turgudele, kasvatab rahvusvahelist tuntust ja kinnitab Eesti mahetoodete kui kvaliteedimärgi positsiooni maailmas. Uut brändikeelt saime rakendada kohe ka praktikas – D’Difference’i värske tooteseeria 3D PURE BEAUTY ACNE RELIEF turule toomisel, kus visuaalne minimalism, teaduspõhisus ja luksuslik tonaalsus said kokku tervikuks, mis kõnetab nii kohalikke kui ka rahvusvahelisi sihtturge.

Meeskond:
Projektijuht: Maiken Veskimäe
Loovjuht: Taavi Lehari
Art Director / Fotograaf: Vallo Kivimaa
Disainer: Hanna Kastor
Animaator: Aavo Teder
Digispetsialist: Griss Valgur
Google-Ads spetsialist: Ken Aavik
Videograaf ja produtsent: Roland Abel
Strateeg: Heily Aavik

Agentuur La Ecwador