Klient: Aldar Eesti OÜ
Ülesanne:
Tõsta CityAlko kauplusteketi üldist tuntust, kujundada brändikuvandit ning suurendada e-poe külastatavust
Taust
Kui rääkida kvaliteetsetest jookidest, kõrgelt tunnustatud maitsetest ning eeskujulikust alkoholikauplusest, siis peame kindlasti silmas CityAlko kauplusteketti, mis teab, et „Kvaliteet maitseb“.
CityAlko eesmärk on eristuda teistest alkoholikauplustest, pakkudes teadlikule kliendile alati kvaliteetset sortimenti meeldivas ning väärikas ostukeskkonnas. Tooted on valitud professionaalide poolt hoolega ning oluline on teavitada klientuuri vastutustundlikkust tarbimisest ning arendada maitsemeelt ja nõudlikust kõrgema kvaliteedi suhtes. Lähtutakse sellest, et alkohol on intelligentsete inimeste jook.
2017. aasta lõpus oli CityAlko eesmärgiks tõsta brändituntust ning teadvustada sihtgrupile, et kui aastalõpu pidustuste või pühade ajal soovitakse alkoholi tarbida, tuleks seda teha mõistlikute valikutega. Sealhulgas ainult kvaliteetse alkoholiga. Samuti oli pühadeperioodi kommunikatsiooni eesmärgiks suunata kliente kaasaegsesse e-poodi.
Loovlahendus ja meediastrateegia
Töötasime välja CityAlkole jõulukampaania reklaamikeele ja visuaali ning kogu meediastrateegia, millega tõstsime tuntust nii traditsioonilises kui ka digitaalmeedias.
Kasutasime kampaania raames kombineeritud meediastrateegiat. Üldise tuntuse ning märgatavuse tõstmiseks näitasime nii Tallinna kui Tartu premium pindadel kampaaniavisuaali, mis torkas linnapildis silma oma puhtuse, maitsekuse ning sobivusega pimedasse aega. Lisaks eristus visuaal selgelt muu punase-valge jõulureklaami taustal ning kõnetas kõiki möödujaid. Ühtlasi näitasime lahendust print-meedias.
Traditsioonilises meedias kasutasime ka raadiotuge ning kommunikeerisime sõnumit raadiotes Elmar, MyHits, SkyPlus ja SkyRadio.
Digimeedias kasutasime nii videobännerit, täpselt sihitud YouTube pre-rolli, Google AdWordsi, Google Display võrgustikku ning tavabännereid, mis suunasid inimesi CityAlko e-poodi.