Eesmärk: tõsta Büroomaailma hooajalist koolitarvete müüki läbi kaasahaarva kampaania
Ülesanne: Töötada Büroomaailma iga-aastase koolikampaania tarbeks välja loovlahendus, kampaaniasõnumid ja visuaalid.
Taust ja lahendus:
Büroomaailma olulisem kampaania on traditsiooniline koolikampaania, mis toimub vahetult enne kooli algust ja kutsub kõiki vanemaid ning eri vanuses koolijütse ostma koolivarustust just Büroomaailmast. Seega on ülesanne oluline ka agentuurile, sest La Ecwadori jaoks on tegu järjekorras juba kümnenda koolikampaaniaga.
Peale ülesande olulisuse on briifi lahendamine ka keeruline, sest iga aastaga muutub uute kampaaniaideede leidmine aina keerulisemaks. Põhjuseks on tunne, et kümne aasta jooksul on kõik lahedad teemad juba ära tehtud ja märkimata ei saa jätta ka aina kasvavat konkurentsi. Pärast mitmeid ajurünnakuid ja ulatuslikku mõttetööd jõudsime lahenduseni, mis erines varasematest ja võttis 2023. aastal teistsuguse suuna.
2023. aasta lähenemise aluseks sai fakt, et kohe algab kool ja nüüd on parim aeg kiirustada Büroomaailma poodi. Kaupluseid leidub üheksas Eesti linnas ja nii sai TVC jaoks filmitud kaadreid nii Pärnu, Tartu, Narva, Valga kui ka Jõhvi poodide juures. Kampaania sloganiks sai Kooliränne on alanud!, mis viitaski pihta hakanud rändele ning utsitas sihtgruppi omakorda minema kiiresti kooliasju ostma.
Valitud suund osutus tõeliselt edukaks, kuna 2023. aasta Koolimaailma kampaania oli ettevõtte jaoks ajaloo edukaim. Peamise tõusu tegi koolikaupade müük, mis edastas varasemate aastate tulemusi mitmekordselt. Lisaks pälvis positiivset tähelepanu ka erinevates linnades asuvate poodide sissetoomine, sest varasemate aastate lähenemiste puhul on suurem osa kommunikatsioonist toimunud Büroomaailma suurimas poes Peterburi maanteel.
Kampaania edukusele aitas kaasa ka koolimaailma eel lansseeritud Büroomaailma TikToki kanal, mida aitasid humoorika koolisisuga käivitada mõjuisikud Marie Tauts, Gregor Lillemets, Büroomaailma tegevjuht Jüri, tema lapselaps Juulius ja Kauboi Kert. Loe lähemalt TikToki lansseerimisest ja tutvu TikToki kanaliga SIIN.
Raadioklipi leiad siit.
Vaata ka eelmise aasta koolikampaaniat.
Juba varsti hakkab Creative-tiim uut ja veelgi vingemat koolikampaaniat mõtlema. Püsige lainel!
Agentuuris olid tööde autoriteks:
Projektijuht: Mairi Talving
Loovjuht: Aleksander Urke
Copywriter: Aleksander Urke, Siim Kokkota
AD: Karla Ribelus
TikToki spetsialistid: Anna Leena Tae, Gregor Lillemets, Kert Saarmets
Foto- ja videograaf: Carol Alice Tõniste