Eesmärk: luua Bauhofile paeluv kevadkampaania ühes lummava loovlahenduse ning silmapaistva telereklaamiga
Taust ja lahendus: Kevade saabumine tähendab tavaliselt ka suurt aiatööde algust. Vaja läheb kõike alates aiakinnastest kuni erinevate seadmeteni välja, millega kaevata, kõblata või rehitseda.
Samamoodi on kevad just see aeg, mil erinevad DIY-poed hakkavad üksteise järel kampaaniaid tegema, et potentsiaalseid kundesid oma poodi meelitada. Kuna konkurents aiakaupade pakkujate vahel on tihe, on oluline leida n-ö loovnurk, millega kampaaniale läheneda. Kuidas seda siis teha?
Bauhofis müüdav aiakaup pakkus ideaalset ainest, mille põhjal luua suur, paradiisihõnguline kevadkampaania. Nii lõimegi loovlahenduse, mille keskmes on suursugune paradiisiaia sümbol.
Tänu kasvuhoonele muutub kampaania teleklipis tavaline Bauhofi poe keskkond äkitselt fantastiliseks ja maagiliseks aiaparadiisiks, mis pakatab rohelusest ning kus kasvavad kõige lopasakamad taimed. Lokkava loodusega kasvuhoone osa filmisime Widescreen Studios, mille tehnilised võimalused aitasid nõnda ambitsioonikat lahendust ära realiseerida.
Kampaanianägudena kasutasime Lennat ja Lauri Mäeseppa, kellel on suur kompleks Obinitsas. Seetõttu sobisid nad väga hästi Bauhofi abil looma omaenda paradiisi, sest samastusid temaatikaga.
Bauhofi kevadkampaania kanaliteks olid tele, raadio, välimeedia, sotsiaalmeedia kanalid ning digikanalid. Kampaania leidis aset aprillis ja mais.
Töö autorid agentuuris:
Projektijuht: Mairi Talving
Loovjuht: Aleksander Urke
Copywriter: Aleksander Urke
Kunstiline juht: Karla Ribelus
Produtsent: Kaarel Kõvatu
Operaator: Robert Parelo (@riba.films)
Režii: Jaan Sinka (@riba.films)