Eesmärk: Tõsta Balbiino Classic spontaanset brändituntust
Taust ja lahendus: 2023. aastal läbi viidud uuring näitas, et tarbijad on jäätiseleti ees segaduses ja neil on raske eristada turul tegutsevaid brände. Balbiino Classicu brändituntuse tõstmiseks analüüsis agentuurimeeskond jäätise segmenti ja leidis, et on vaja luua tugev kontseptsioon, mis haakuks sihtrühmadega ja looks tugeva platvormi Classicu jäätistele.
Balbiino Classicu loovkontseptsioon keskendub naudingule, mida jäätis pakub. Inimestena soovime saada igast naudingust maksimumi ja kui miski suudab meile seda pakkuda, seostame selle ülivõrdes hinnangutega nagu fantastiline, ebamaine, ulmeline. Need on hetked, mis tunduvad justkui ebareaalsed – midagi argisest ülevamat.
Nii saigi Classicu kampaania tuumaks ebareaalsus ja kampaania katussõnumiks ebareaalne maitse. See on ka otsene paralleel tundmusega, mida inimene kogeb, kui ta saab maksimaalse naudingu. See on tunne, mis on aegruumi ülene.
Ebareaalse narratiivi tuules lõime visuaalses kontseptsioonis jäätistele ebareaalsed maailmad ehk versumid, kasutades tehisintelligentsi (AI). Vastavalt jäätise maitsele, koostisosadele ja arhetüübile sündisid kaunid pastelsed ja ebareaalsed maailmad, mille kaudu lansseerisime kampaania kolm uut maitset: mango-passioni koorejäätis jogurtiglasuuris, bourbon vanilli koorejäätis Belgia šokolaadis ning vaarika-mustika koorejäätis piimašokolaadis.
Visuaalidega tõime esile Classicu jäätiste erilisi maitseid ja isuäratavust, kommunikeerides samal ajal nende meisterlikkust, kvaliteeti ja premium tunnetust.
Kampaania levik ja mõju ei piirdunud vaid traditsiooniliste reklaam kanalitega. Ebareaalne kontseptsioon hakkas elama mitmetes sündmustes ja tegevustes:
Digikanalites täiendasime ebareaalset kontseptsiooni, pannes jäätise ja koostisosad lendama Maa külgetõmbejõule vastupidiselt. Nii lendlesid isuäratavad koostisosad gravitatsioonile vastupidiselt, andes mõista, et ebareaalne pole vaid maitse, vaid kogu antud kampaania. Facebookis viisime läbi ka ebareaalselt populaarse loosimängu.
Raadios saatsid kampaaniat 3 erilist raadioklippi, mille lugesid sisse Mait Malmsten ja Elisabet Reinsalu, mis rääkisid suus sulavatest jäätistest ebareaalses võtmes. Raadioklipid leiad siit.
Lisaks said raadios kuulajad osaleda Balbiino Classicu raadiomängus, kus pidid eristama ära ebareaalse fakti reaalsete seast, mis tagas Classicuga seotud auhindu.
Ebareaalne kampaania jõudis ka kultuurisündmustele, olles kohal oma ebareaalse presentsiga nii Kroonika Meelelahutusauhindadel, kui ka juulis aset leidval Saaremaa Ooperipäevadel.
Kampaania vaheuuringust selgus, et kuigi kampaania kestab augusti lõpuni, on sellel läinud väga edukalt – 87% märkajatest pidas kampaaniat meeldivaks.
Balbiino Classicu kampaania “ebareaalne maitse” ei olnud lihtsalt uute maitsete lansseerimine – see oli tervikliku ja fantaasiarikka maailma loomine, mis pakkus uusi lähenemisnurki tervele agentuurimeeskonnale.
Töö autorid agentuuris:
Projektijuht: Kairit Vainult
Copywriter: Karl-Lennart Meri
Loovjuht: Taavi Lehari
AD: Vallo Kivimaa
Animaator: Aavo Teder
Strateeg: Heily Aavik