Klient: Norman-Optika
Ülesanne: Brändi imago tõstmise kampaania
Taust ja lahendus:
Eesti üks staažikamaid pereettevõtteid, prillipood Norman-Optika, soovis talvist kampaaniat, mis eristuks üleüldisest optikapoodide hinnaalanduste kakofooniast. Kuna tänavusse aastasse langes nii Norman-Optika kui ka taasiseseisvunud Eesti ühe tugisamba, Eesti krooni 30. juubel, otsustasime kaks tähtsat suunda ühendada. Leidsime ühise lähtepunkti, millest sündis kampaania “Visionäärid”.
Kampaania “Visionäärid” keskmes on Eesti kultuuriloo ja teaduse edendajad, kes on panustanud oma hinge ja südame rahvusliku kultuuriloo arengusse. Ühtlasi vaatame tagasi Eesti rahapoliitika ja krooni ajalukku. “Visionäärid” on suur austusavaldus taasiseseisvunud Eesti algusaastate ühele suurimale majanduseedendaja ja iseseisvuse tugisambale – Eesti kroonile ja selle 30. juubelile.
Seoses juubelitega kasutasime köitvas lahenduses eestlaste käest enim läbi käinud ja armastatud figuure – nimelt Eesti kroone kaunistanud kultuurivaldkonna kustumatuid pärleid Lydia Koidulat ja A. H. Tammsaaret ning seda tänapäevases võtmes – sedapuhku joondub välja n.ö vana ja uue kokkutulek.