Midagi on puudu!?

Klient:

Aldar Eesti

Ülesanne:

Elavdada CityAlko e-poe külastatavust, tõsta teadlikkust CityAlko kauplusteketist ning kvaliteetsest valikust.

Taust

2018. aasta kevadel mõjutasid reklaami- ja turundusspetsialiste peamiselt kaks suuremat muudatust: alkoholi reklaamimise piirangud ning loomulikult GDPR. Muudatustest ning agentuuride ning teiste maade praktikast saate lugeda meie blogist ning uuest andmekaitseseadusest siit.

Eestis tegutsev CityAlko kauplustekett on oma missiooniks võtnud parendada joogikultuuri hetkeseisu ühiskonnas. Oluline on propageerida, et alkohol on üksnes ja ainult tarkade inimeste jook, mida tarbitakse vastutustundlikult, hinnates kvaliteeti.

Kuigi tegemist on kauplustega, mille peamiseks müügiartikliks on kvaliteetsed alkohoolsed joogid, on igas pakkuja tegevuses näha ambitsiooni teenindada intelligentset tarbijat. Kuid selles valdkonnas pitsitavad müüjat samuti alkoholi reklaamimise piirangud ning reeglid.

Loovlahendus 

Kampaania toimus vahetult enne uue alkoholi reklaamiseaduse jõustumist, kuid mõtlesime miks mitte mängida juba uute reeglite järgi ning näidata, et erinevad piirangud ja kitsendused inspireerivad tihtilugu agentuure just positiivselt.

Kuigi oma kampaaniavisuaalidel ei saanud me otsest müügiartiklit kujutada, lähtusimegi loovlahenduses just sellest iseasjast: kuigi visuaalil kujutatud kompositsioonilt tundub midagi justkui vajaka, ei jää puudu midagi reaalses elus, kui külastad CityAlkot.

MIDAGI ON PUUDU!?

„Midagi on puudu?“ näitas reklaamikampaania, kuidas on võimalik kommunikeerida CityAlko poodideketti ja e-poodi  alkoholi presenteerimata. Teiseks tugevdas kampaania oluliselt CityAlko kuvandit, kuna näitas pakkuja brändimaailma ilma põhi müügiartiklit kuvamata.

Sõnumi pilkupüüdvas ning reklaamimõistmine oli sihtgrupis tugev ning täpselt sama sõnumit nägime ka teiste reklaamiagentuuride töödes. Järelikult töötab sõnum praegusel ajahetkel väga hästi.

Jaga ka teistega: