La Pere reedesed trendiminutid

Loovus ei seisa kunagi paigal – ja meie samuti mitte! Oleme La Pere tiimiga käima lükanud reedesed trendiminutid, kus igaüks meist astub kordamööda tiimina enda vabaltvalitud teemaga, millised tulevikutrendid neid kõnetavad – olgu see siis disainisuund, sotsiaalmeedia trend, vaade reklaamimaailma või mõni uus tulevikutehnoloogia. Esimestes trendiminutites viis Anette-Heleri meid aastasse 2045, tõstatades küsimuse, milline võiks […]

Brand icon

Loovus ei seisa kunagi paigal – ja meie samuti mitte! Oleme La Pere tiimiga käima lükanud reedesed trendiminutid, kus igaüks meist astub kordamööda tiimina enda vabaltvalitud teemaga, millised tulevikutrendid neid kõnetavad – olgu see siis disainisuund, sotsiaalmeedia trend, vaade reklaamimaailma või mõni uus tulevikutehnoloogia.

Esimestes trendiminutites viis Anette-Heleri meid aastasse 2045, tõstatades küsimuse, milline võiks olla reklaamimaailm läbi moemaailma. Sarnaselt moele, on ka reklaam tulevikus üha enam koosloomeprotsess, mitte ainult ühesuunaline sõnum. Reklaam ei ole enam puhtalt pilt ega video, vaid tunnetus – hetk, mis kohandub sinu meeleolu, asukoha ja elurütmiga. Sõnum pole enam pelgalt „osta see“, vaid „me tunneme, mida sa vajad“. Reklaami mõõtmine on justkui emotsioonide teadus, mis räägib korraga läbi kõigi meelte nagu nt lõhna, heli ja valguse.

Grete Ly, Marlen ja Aavo arutlesid aga tulevikuinimese üle – kas tehnoloogia abil on võimalik disainida täiuslik laps ja mis oleks selle mõju ühiskonnale. Arutleti, kas tulevikus saavad olema lapse disainimise kliinikud, mis on kriteeriumid tööle kandideerimisel, kui oled disainitud inimene. Kuidas muutub tänavapilt, kui enamus inimesi on väga sarnased justkui nagu üliinimesed. Esitlus võeti kokku ühe mõttega: “Me oleme kõik erinevad, aga just see teebki meid erinevaks.”

Anette-Heleri Lind | Bürooassistent