Ecwador lõi Kalevi šokolaadide Tuksi ja Nurri

Loe, kuidas sündisid Kalevi šokolaadide kaks nunnut tegelast – Tuks ja Nurr.

Brand icon

[vc_row][vc_column][vc_column_text]Artikkel ilmus 17. novembril 2009 veebiajakirjas Best Marketing.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]Reklaamiagentuur Ecwador pakkus Kalevile välja idee müüa kahte kampaaniašokolaadi ka veebis ning anda šokolaadi pakendil olevatele kutsule ja kiisule nimed – Tuks ja Nurr. Kuna Kalev toetas 50 sendiga iga šokolaadi ostult halvatusega inimeste taas kõndima õpetamiseks kõnniroboti ostmist, sobis see väga hästi sõnumiga “Tee sõbrale heameelt”, mida hüüti MSN messengeri allservas, Orkutis ja Facebookis. Hoolimata kampaania korraldajate algsest kõhklusest saadeti ja osteti šokolaade päris usinasti ning planeeritud annetussuma sai täis. Kampaania toimus septembris 2009.[/vc_column_text][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]Reklaamiagentuuri Ecwador loovjuht Uku Nurk räägib kampaaniast lähemalt:[/vc_column_text][vc_column_text]”Mõtlesime Kalev Special šokolaadide jaoks välja terve loo, kus Tuks ja Nurr seiklevad lastepärases šokolaadimaailmas. Tuksi ja Nurri nimed võeti kiiresti omaks ning loodan, et jäävad kasutusele ka edaspidi. Tuksi ja Nurri seiklused said kirja pehmekaanelisse lasteraamatusse, kus leidus nii mõistatusi kui ka värvimise ja kleepsude kleepimise kohti. Samuti olid olemas kleepsulehed. Nii raamatut kui kleepsulehti sai võita siis, kui koguda kokku kampaaniašokolaadide pabereid ja saata need Kalevisse. Nagu me teame, on värvimisraamatud ja kleepsulehed laste seas kuum kaup.”[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”2947″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]”Üks osa kampaaniast kolis kogu täiega internetti. Seal esitlesid ennast Tuks ja Nurr ja selgitati, kuidas saada omale kleepsulehtesid ja lasteraamatut. Samuti sai seal lugeda Tuksi ja Nurri seiklusi ning saada infot kõnniroboti kampaania kohta. Saata sai ainult kolme šokolaadi. Pidasime tähtsaks seda, et saatmisprotsess oleks võimalikult lihtne ja lühike: valid välja, täidad aadressi ja maksad.”[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_video link=”https://www.youtube.com/watch?v=ncyXqS6WZyk”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]”Kuna kampaania toimumise ajal koguti kampaaniatoodetega kõnniroboti jaoks raha, siis panime veebilehele üles loenduri, kus igapäevaselt uuenes number, kui palju on šokolaadidega heategevuseks raha kogutud. Iga šokolaadi pealt annetas Kalev 50 senti kõnniroboti soetamiseks. Kui kampaania alguseks oli annetustena kogunenud 50 000 krooni, siis kampaania lõppedes tõusis see number 150 000 kroonini.”[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″][vc_single_image image=”2949″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text]”Bännerite eesmärk oli suunata inimesi šokolaade saatma, seega oli meil väga konkreetne tegevus, millele kasutajaid kutsuda. “Tee oma sõbrale headmeelt – saada talle šokolaad” töötas eriti hästi just MSN-s, kuna seal on võimalus lisada vaid lause ja link – simple, isn’t it?”[/vc_column_text][vc_column_text]”Šokolaadi saadeti päris usinasti ning põhilisteks saatjateks olid loomulikult nooremad inimesed – MSN kasutajaskond. Äratuntavateks aadressideks olid sõjaväepataljonide ajateenijad – mõni sõdurpoiss saatis šokolaade koguni mitmele pruudile. Naljatasime isekeskis: klõps – klõps ja armastus tuleb.”[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]”Šokolaadi saatmine läbi kampaanialehe töötas hästi just tänu mugavusfaktorile: tee oma sõbrale headmeelt ning saada talle šokolaad laua tagant tõusmata. Magusaid saadetisi tehti isegi hoolimata šokolaadi kõrgemast hinnast – pidi ju šokolaadisaatja kinni maksma nii šokolaadi kui ka saatmise.”[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]”Kokkuvõtteks oli tegu õnnestunud kampaaniaga. Šokolaade osteti hästi ja veebis käidi ka, Kalev oli rahul ja meie ka.”[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space][vc_column_text]Best Marketing[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]