Äripäeva Reklaamiagentuuride TOP II koht – Agentuur La Ecwador

Agentuur La Ecwador on taas tõestanud oma tugevat positsiooni Eesti reklaamimaailmas, saavutades Äripäeva Reklaamiagentuuride TOPis teise koha. Juba aastaid on La Ecwador hoidnud kindlalt juhtivat positsiooni edetabelis, mis kinnitab agentuuri järjepidevust, professionaalsust ja stabiilset kasvu. Äripäeva koostatud edetabel põhineb eelmise aasta käibekasvul, mille tulemused näitavad, et La Ecwador liigub jätkuvalt tõusutrendis. Agentuuri juht Heily Aavik […]

Brand icon

Agentuur La Ecwador on taas tõestanud oma tugevat positsiooni Eesti reklaamimaailmas, saavutades Äripäeva Reklaamiagentuuride TOPis teise koha. Juba aastaid on La Ecwador hoidnud kindlalt juhtivat positsiooni edetabelis, mis kinnitab agentuuri järjepidevust, professionaalsust ja stabiilset kasvu. Äripäeva koostatud edetabel põhineb eelmise aasta käibekasvul, mille tulemused näitavad, et La Ecwador liigub jätkuvalt tõusutrendis. Agentuuri juht Heily Aavik jagas seejuures mõtteid nii möödunud aastast kui ka tulevikuplaanidest.

Paindlikkus, loovus ja strateegiline julgus – La Ecwadori teekond 2024. aastal

2024. aasta tõi turundusmaastikule mitmeid väljakutseid, aga ka väärtuslikke õppetunde. La Ecwadori tegevjuht Heily Aavik jagab, et just eelkõige keerulised ajad on õpetanud, kui oluline on paindlikkus, kiire kohanemisvõime ja oskus olukorrale vastuvoolu tegutseda. „Kriisis ei tohi tarduda. Lahendused sünnivad siis, kui tiim on ühtne, kohanemisvõimeline ja suudab muutustega kiiresti kaasa tulla,“ ütleb Aavik. Need põhimõtted on agentuuri tegevust juhtinud ka 2025. aastal, võimaldades pakkuda lahendusi, mis on korraga loovad, strateegilised ja äriliselt tulemuslikud.

Strateegilised investeeringud tuleviku nimel

2024. aasta märkimisväärne marginaalihüpe ei olnud juhus. Selle taga on aastate jooksul tehtud strateegilised investeeringud ja pidev panus kvaliteeti. Erilist rolli mängib La Ecwadori kodu – Loomevälja, mille tipptasemel produktsioonivõimalused võimaldavad pakkuda teenuseid kiiremini ja konkurentsivõimelisema hinnaga. Suurima panuse andsid loovlahendused, strateegiline nõustamine ja produktsiooniteenused. 2025. aastal suunatakse fookus veelgi enam andmepõhiste ja digitaalselt juhitud lahenduste arendamisele, et aidata klientidel oma üheskoos seatud eesmärkidest maksimaalset kasu saada.

Avalik ja erasektor: tasakaal, mis loob sõltumatust

Eesti reklaamiturg on väike ja tundlik, kuid La Ecwador hoiab tasakaalu avaliku ja erasektori koostööde vahel. „Riigihangetel osalemine on meie jaoks üks osa portfellist, küllaga mitte peamine tuluallikas,“ selgitab Aavik. Avaliku sektori projektid võimaldavad meil näidata oma kompetentsi ja töötada ühiskondlikult oluliste kampaaniatega, samal ajal kui erasektori projektid pakuvad suuremat paindlikkust ja ärilist väljakutset. Kindlasti ei pärsi avaliku sektori tellimused meie strateegilist sõltumatust ega loovust, iga projekt lähtub kliendi väärtusest ja meie fookus jääb loovusele, digilahendustele ning strateegilise väärtuse loomisele. Agentuuri sõltumatust tagavad kolm põhimõtet: mitmekesine kliendiportfell, väärtuspõhine koostöö ja pikaajaline partnerlus.

Efektiivsus ja uuenduslikkus kasumlikkuse mootorina

Kasvavad kulud ja pingeline majanduskeskkond on sundinud kõiki ettevõtteid mõtlema efektiivsemalt. La Ecwadori vastus sellele väljakutsele on protsesside optimeerimine ja uue ERP-majandustarkvara juurutamine, mis muudab ressursside juhtimise täpsemaks ja ajasäästlikumaks. Uue majandustarkvara kasutuselevõtt aitab nii meie kui ka kliendi uutel töötajatel kiiremini projektidega kurssi viia.

AI kui partner, mitte asendaja

La Ecwador näeb tehisintellekti eelkõige tööriistana, mis aitab ideid põrgatada, andmeid analüüsida ja ülesandeid automatiseerida. Samas jääb agentuuri töö keskmesse inimene ja loovus. „AI aitab, aga ei asenda talenti,“ rõhutab Aavik.

Äriline mõju läbi loovuse

La Ecwadori tööd iseloomustab veendumus, et turundus peab olema seotud kliendi äritulemuste parandamisega. Iga klient väärib ja vajab personaalset lähenemist. Näiteid sellest on mitmeid: Circle K, Nõo Lihatööstus, Viking Line Eesti, Mööbliait, Büroomaailm ja Inchcape Eesti – kõigi puhul on agentuur aidanud kasvatada nii brändi tuntust kui ka turuosa, sidudes loovuse mõõdetavate tulemustega.

Suurt rolli mängivad eelkõige klientide hoiakud ja usaldus reklaamisektori vastu. Kui Eesti kohalikud ettevõtted saavad aru loovagentuuri olulisusest ja kaasavad nad strateegilistesse laienemisplaanidesse ekspordi suunal, võiks sealt uut edulainet oodata. Kui siiani on olnud kampaaniates olulisemal kohal meedia ekponeerimine ja nähtavus, siis tulevikus mängib järjest suuremat tähtsust turunduskampaaniate loovstrateegia ja võime igapäevast erinevat videosisu toota. AI ja automatiseerimise kasvu tõttu valitseb turul nõudlus eristumise ja autentse loovuse järgi, tarbijad ja ettevõtted otsivad ideid, mida mitte ainult ei märgata, vaid ka kõnetavad ja loovad ärilist väärtust.

Tulevikku vaadates: La Ecwador 2026–2027

Agentuuri ambitsioon lähiaastateks on olla turundusmaastiku teerajaja, kes suudab kiiresti kohaneda ja pakkuda tulevikku vaatavaid lahendusi. Selle saavutamiseks panustatakse tööprotsesside digitaliseerimisse ja automatiseerimisse – eesmärgiga teha sama ajakuluga rohkem, nutikamalt ja kvaliteetsemalt. Eesti ühe vanima ja suurima kogemustepagasiga juhtiva reklaamiagentuuri tiitlit kanda on suur vastutus, see tähendab, et iga tiimiliige peab olema parimas vormis, valmis pidevaks enesetäiendamiseks ja innovatsiooniks ning omama sisemist tahet olla turundusmaastiku teerajaja. Väärtustame töökeskkonda, kus õppimine, loovus ja uute ideede katsetamine on loomulik osa igapäevast. „Pea 30-aastane kogemus turul on kahtlemata meile oluline, kuid tähtis on pilk hoida tulevikus, mitte minevikus,“ võtab Aavik kokku.

Vaata reklaamiagentuuride TOPi siit.

Anette-Heleri Lind | Bürooassistent