Sulle meeldib keskmisest rohkem sotsiaalmeedias aega veeta ning valdad sotsiaalmeedia maailma läbi ja lõhki? Kui omad vähemalt 2 aastat kogemust reklaami- ja turunduse vallas ning julged sisu luua ning nimetada end tõeliseks sotsiaalmeedia superstaariks (või lihtsalt eksperdiks), siis ootame Sind enda sisuloome meeskonda!
Eeldame, et Sul on sotsiaalmeediaalane kogemus turundus-, reklaami- või kommunikatsiooni valdkonnas olemas; tunned sotsiaalmeediaplatvorme nagu oma viit sõrme; oskad end kirjalikult ja verbaalselt meisterlikult väljendada; hindad meeskonnatööd ning soovid igapäevaselt töötada juhtivate globaalsete ja kodumaiste brändidega.
Tööülesannetest täpsemalt:
- Oskad sotsiaalmeedia kontosid Facebooki, Instagrami, LinkedIni, TikToki ja YouTube’i kanalil strateegiliselt käivitada ja hallata. Sa lood strateegiaid ja juhid meie klientide sotsiaalmeedia kontosid nii, et nende jälgijad ei suuda meid unustada.
- Meta reklaamide seadistamine: tead, mida tohib Metas reklaamida ja mida mitte, mis vahe on CPM-il või CPC-l, milline sisu kuulub reklaami erikategooriasse jpm.
- Turundushangetel osalemine: Sa ei ole lihtsalt sotsiaalmeedia ekspert, vaid oled ka meie tiimi turundusninja, kes aitab meil võita uusi kliente ja projekte.
- Foto- ja videooskus: oskad oma ideed pildi või video kujul esitada.
- Oled kursis kõige uuemate sotsiaalmeedia trendidega ja pakud uudseid lahendusi, et kliendikontod paistaksid konkurentide seas rohkem silma.
- Tekstide toimetamine: hea õigekiri ja oskuslik tekstikäsitlus on sinu teine nimi. PR ja meediasuhtluse korraldamise oskus tuleb ka vajadusel kasuks.
Saada oma CV koos motivatsioonikirjaga siia.