Klient: Nõo Lihatööstus
Ülesanne:
Nõo Lihavürsti re-branding.
Taust ja lahendus:
Nõo Lihatööstus on Eesti suurim kodumaisel kapitalil põhinev lihatootja, mis tähistab järgmisel aastal juba oma 30ndat sünnipäeva. Aastatel 2019–2020 viisime koos Nõo Lihatööstusega läbi mitmeid tarbijauuringuid selgitamaks välja, millised ootused on tegelikult klientidel toitutööstusele ning toodetele. Kui aastaid on Nõo peamiseks sümboliks olnud Lihavürsti tegelaskuju, siis 2020. aastal alanud brändivärskendusega tutvustame maitsvaid, kvaliteetseid ja ehtsaid lihatooteid uuendatud NÕO brändi kaudu.
Tulenevalt sellest, et tarbija soovib konkreetsust ja selgeid sõnumeid, arendasime puhtama disainikeele ning tooteargumentidel põhineva brändimaailma, mis töötaks pan-balti brändi kasuks ühtmoodi nii Eestis, Lätis kui Leedus.
Lähtusime kõige olulisemast ehk toodete kvaliteedi rõhutamisest – NÕO lihatooted on ehedad, tervislikud ja maitsvad. Värske identiteedi abil soovime seda senisest veel selgemalt edasi anda. Kui siiani on Lihavürstist tulenev bränding olnud paljuski ka pisut elitaarne ning suursugune, siis minimalistliku ja puhtama suuna valik ei puuduta ainult vormi, vaid ka pakendid on keskkonnasäästlikumad ning muutused tootmises loodussõbralikumad.
NÕO tootevalikusse kuulub täna ligi 500 erinevat lihatoodet, mis saavad järk-järgult värske ilme. Esimeses järgus jõudis poelettidele uudses kuues talveseeria ligi 40 erineva lihatootega. Järk-järgult saavad värske väljanägemise ka kõik teised Nõo tooted. Lisaks võib brändi uudset visuaali kohata sügisel avatud esinduspoes Nõos.