Klient: Koduekstra OÜ
Ülesanne:
Luua ning ellu viia 2018. aasta Koduekstra jõulukampaania.
Taust:
Koduekstra OÜ on alates 1998. aastast tegutsev Eesti suurim kodu- ja majapidamiskaupu müüv jaekett. Ketis on 25 kauplust, mis paiknevad üle Eesti suuremates kaubandus- ja maakonnakeskustes ning e-pood. Koduekstra kaubavalikus on enam kui 17 000 toodet alates igapäevastest esmatarbekaupadest kuni ajakohaste hooajatoodeteni.
Just jõulukuu ongi Koduekstrale üks kiiremaid aegu aastas. Selleks valmis meil reklaamklipp, virtuaalne jõulukalender, trükised, bännerid ja ka vastavasisulised sotisaalmeedia postitused.
Idee ja teostus:
Jõulud oleksid lihtsalt üks tavaline pime aeg, kui puuduksid kingid, säravad tuled ning kaunis jõulupuu. Kindlasti on see maagiline aeg just pere kõige väiksematele. Tuledes särav kuusk tuletab meelde lähenevat jõuluaega, jõulumeest, muinasjutte ja jõuluimesid.
Kui täiesti tavalises toas süüdata kuusel tuled, siis peatub aeg ning kõik muutub palju pühalikumaks ning kaunimaks. Jõulukuusest sai meie kampaania läbiv teema ja sümbol.
Kampaania sõnum oli ‘’Jõuluime ootab sind Koduekstras’’.
Videoklipp
Loo keskmes on kaks väikest last ja koer, kes tulevad uudistama tuledes jõulupuud. Jõulupuu on küll pikk ja kõrge, kuid tänu ehetele ja säravatele tuledele ei ole see enam metsas kõrguv ning mühisev hirmuäratav puu. Vaid jõulude kaunis sümbol. Sellele lähenetakse vargsi ning suure uudishimuga, sest vaadata on palju. Kõik need tuled, ehted, valgusketid ning kuuse all olevad kingipakid on uudistamist väärt.
Jõulukalender
Tegime Koduekstra virtuaalse jõulukalendri, kus detsembrikuus avanes iga päev aken, kus olid peidus väga soodsad ning toredad pakkumised ning nii kuni jõuludeni välja.
Tarbijamäng
Koduekstra poodides toimus samal ajal ka tarbijamäng, kus inimesed said osaleda loosimises, mille peaauhinnaks oli ehetes jõulukuusk.
Kampaaniat toetasime väli- ja digitaalmeedia ning erinevate printlahendustega.