[vc_row][vc_column][vc_column_text]
Klient:
Keskkonnaministeerium
Ülesanne:
Kampaania eesmärk oli tarbija teadlikkuse suurendamine romusõidukite realiseerimisest ja ohtlikest jäätmetest.[/vc_column_text][vc_separator color=”chino” border_width=”2″][vc_column_text]
Taust:
Inimesed tihti ei teagi, mis asjad kuuluvad ohtlike jäätmete nimekirja ja ei teadvusta endale, et neil kodus kuskil ohtlikud jäätmed seisavad ja näiteks lapsed või koduloomad võivad nendega kokku puutuda.
Ohtlike ainete pakendid ei ole tühjana ohtlikud, aga kui pakendisse on jäänud küllalt palju ohtlikku ainet ja seda ei ole võimalik või ei soovita enam kasutada, siis tuleb see koos pakendiga viia ohtlike jäätmete kogumispunkti või jäätmejaama.
Idee ja tegevused:
Kampaania koosnes kahest osast – ohtlikud jäätmed ja romusõidukid. Kuna need kaks teemat omavahel lõimusid, otsustasime teha ühise teavituskampaania.
Kampaania andis selged juhised, kuidas toimida romusõidukitega, kuhu viia, kes tuleb järgi, kuidas toimub materjalide ringlusesse suunamine ning mis saab nendest materjalidest edasi.
Kampaania jaoks töötasime välja 3 animeeritud videoklippi:
Autoromu teleklipp ‘’Romu all paremas nurgas’’
“Romu all paremas nurgas” on vihje kuulsale filmile ja maalile “Lammas all paremas nurgas”. Film on tuntud nii vene kui ka eesti keelt kõnelevate inimeste seas. Klipist saame teada, mis see asi see autoromu on, miks see on kahjulik ning kuidas sellest lahti saab.
Ohtlike jäätmete teleklipp “Jäätmekollid”
Täiesti tavalises kodus elavad ja luuravad ohtlikud jäätmed iga nurga tagant. Nad on kui väikesed kollid, kes ootavad, millal saaks inimestele ja loodusele kurja teha. Sellepärast kujutasimegi ohtlikke jäätmeid koletistena, kellel on ka vastav väljanägemine – hambad ja kurjad silmad. Ainuõige tegevus on need ohtlikud jäätmekollid kokku koguda ja õigesse kohta viia.
Klipist saame teada, mis on ohtlikud jäätmed, kuidas neid ära tunda ning kuhu need toimetada.
Kodukeemia reklaamklipp ‘’Armastus ei ole ainult keemia’’
Kodukeemia klippi näitasime sotsiaalmeedias. Klipis võrdlesime kodukeemiat kahe inimese vahelise keemiaga. Näitasime, et enamuse puhastustöödest saab ära teha tegelikult ju koduste vahenditega või siis kasutada ökomärgisega tooteid. Nii säästad enda tervist ning ka loodust. Las keemia jääda kahe inimese vahele, kodukeemiat pole vaja.
Suurema katvuse saavutamiseks kasutasime kampaanias nii televisooni, sotsiaalmeediat kui ka Google’it.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
[vc_row][vc_column][vc_column_text]
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]