Best Marketing arvamuskonkursi “Tark Turundus” žürii esimees Heily Aavik: turundus ei vaja trendifilosoofiat, vaid päris kogemusi

Eesti turundusmaastik seisab 2025. aastal silmitsi mitmete väljakutsetega – väike turg, geopoliitiline ebastabiilsus ja tarbijate hinnatundlikkus sunnivad ettevõtteid tegutsema ettevaatlikult. La Ecwadori omanik ja tegevjuht Heily Aavik tõdeb, et liiga sageli loodetakse digile ja AI-le kui imerelvadele, unustades, et edu alus peitub endiselt strateegias, loovuses ja õigetes valikutes. Turunduse arengut pärsivad ka müüdid põlvkondade digipädevuse […]

Brand icon

Eesti turundusmaastik seisab 2025. aastal silmitsi mitmete väljakutsetega – väike turg, geopoliitiline ebastabiilsus ja tarbijate hinnatundlikkus sunnivad ettevõtteid tegutsema ettevaatlikult. La Ecwadori omanik ja tegevjuht Heily Aavik tõdeb, et liiga sageli loodetakse digile ja AI-le kui imerelvadele, unustades, et edu alus peitub endiselt strateegias, loovuses ja õigetes valikutes. Turunduse arengut pärsivad ka müüdid põlvkondade digipädevuse kohta ning liigne hinnakeskne lähenemine, mis jätab brändi väärtuse kasvatamise tahaplaanile.

“La Ecwadoris mõtestame turundust eelkõige läbi klientide äritulemuste parandamise, turundus ei ole meie jaoks pelgalt kampaania või sõnumi edastamine, vaid otseselt seotud ärilise eesmärgi saavutamisega.”

Eesti brändide tugevuseks on paindlikkus, nutikus ja oskus kiiresti kohaneda, kuid arenguruumi jagub loovuse ja brändiloo jutustamises. La Ecwadori tegevjuhi sõnul võiksime rahvusvahelisel turul enam rõhutada oma päritolu kui kvaliteedi ja usaldusväärsuse märki ning kasutada brändidevahelist koostööd eksporditurul. La Ecwadori jaoks on turundus eelkõige strateegiline partnerlus, mis toetab otseselt ettevõtte kasvu ja äritulemusi – loovad lahendused ei ole eesmärk omaette, vaid tööriistad, mis viivad reaalse eduni.

Loe täispikkuses artiklit lähemalt Best Marketing lehelt.