La Ecwadori sotsiaalmeedia tiimijuht Siim Kokkota ja Büroomaailma tegevjuht Jüri Ross osalesid 19. septembril Best Marketing ja Äripäeva poolt korraldatud Best Internet konverentsil, kus nad esitlesid Aasta Digitegu 2025 finaalis tööd “Perekeskne sisuturundus TikTokis”. Tulemuseks suurepärane esikoht Bränding | pikaajaline turundus sotsiaalmeedias | content marketing kategoorias. Pereettevõtluses on suurepärane võimalus kaasata ettevõtte turundamisse omaenda pereliikmed. […]
Aasta Digitegu 2025 esikoht tööga “Perekeskne sisuturundus TikTokis” | Büroomaailma edulugu

La Ecwadori sotsiaalmeedia tiimijuht Siim Kokkota ja Büroomaailma tegevjuht Jüri Ross osalesid 19. septembril Best Marketing ja Äripäeva poolt korraldatud Best Internet konverentsil, kus nad esitlesid Aasta Digitegu 2025 finaalis tööd “Perekeskne sisuturundus TikTokis”.
Tulemuseks suurepärane esikoht Bränding | pikaajaline turundus sotsiaalmeedias | content marketing kategoorias.
Pereettevõtluses on suurepärane võimalus kaasata ettevõtte turundamisse omaenda pereliikmed. Seda on aktiivselt juba üle aasta Büroomaailm enda turundustegevustes rakendanud, kus kaasahaaravates ja tabavates TikToki videotes osalevad Büroomaailma tegevjuht ja vanaisa Jüri ning tema lapselaps Julius.
Büroomaailma eduloost loe lähemalt Turundajate Liidus ilmunud artiklist, kuidas tähed sünnivad ja Kuldmuna poolt välja antud erimuna preemia “Karbist välja muna” loost.
Anette-Heleri Lind | Bürooassistent