Heily Aavik Äripäeva Pereettevõtjate konverentsil – pereettevõtte suurim turundusvara on pere ise

Augusti lõpus toimus Toosikannu Puhkekeskuses järjekordne Äripäeva poolt korraldatud Pereettevõtjate konverents. Meie ettevõtte asutaja ja tegevjuht Heily Aavik modereeris konverentsil paneeli, kus arutati koos Büroomaailma turundusjuhi Kristine Rossi ja Nopri Talu tegevjuhi Karl Niiloga, kuidas pereliikmeid pereettevõttes turundusse kaasata ning miks see ettevõttele kasulik on. Arutelust jäi kõlama kolm peamist mõtet: 1️⃣ Värske vaade ja järgmise […]

Brand icon

Augusti lõpus toimus Toosikannu Puhkekeskuses järjekordne Äripäeva poolt korraldatud Pereettevõtjate konverents. Meie ettevõtte asutaja ja tegevjuht Heily Aavik modereeris konverentsil paneeli, kus arutati koos Büroomaailma turundusjuhi Kristine Rossi ja Nopri Talu tegevjuhi Karl Niiloga, kuidas pereliikmeid pereettevõttes turundusse kaasata ning miks see ettevõttele kasulik on.

Arutelust jäi kõlama kolm peamist mõtet:

1️⃣ Värske vaade ja järgmise põlvkonna hääl.
Noorem generatsioon toob kaasa trenditundlikkuse, uued ideed ja digipõlvkonna loomuliku oskuse sotsiaalmeedias toimetada. See aitab ettevõttel kõnetada ka nooremaid sihtrühmi ja püsida ajakohane ning kasvatada tuleviku tarbeks lojaalset tarbijaskonda.

2️⃣ Kulusäästlik alternatiiv ja investeering tulevikku.
Professionaalsete sisuloojate tasud võivad ulatuda sadadest kuni tuhandete eurodeni ühe postituse eest. Pereettevõttes saab aga sama sisu luua pereliikmete abil – kulusäästlikult ja autentsemalt. Lisaks on see pikaajaline investeering, sest kasvatatakse välja oma brändisaadikuid, kelle side ettevõttega on loomulikum, ustavam ja kestlikum.

3️⃣ Autentsus ja persoonibrändi kasvatamine.
Kui turunduses osalevad pereliikmed ise, tekib publikuga tugevam emotsionaalne side. See suurendab usaldusväärsust ning kasvatab samal ajal ka pereliikmete persoonibrändi, mis omakorda võimendab ettevõtte nähtavust.

Lisaks tõi Heily Aavik välja, et pereettevõtte suurim turundusvara on pere ise – päris inimesed ja päris lood, mis annavad brändile hinge.

Tänud Äripäev ja Eesti Pereettevõtjate Liit Pereettevõtjate Konverentsi korralduse eest!

Agentuur La Ecwador 2025