Salvest Smushie kampaania “Pigista päevast maksimum”

Salvest

Meie roll
Kampaaniad

Eesmärk:

Tõsta Smushie nähtavust küllastunud tervislike vahepalade turul ning jõuda uute tarbijateni. Luua eristuv kampaania, mis räägib sihtrühma 18-40 keeles ja paneb nad toote päriselt kätte võtma ja proovima.

Taust ja lahendus:

Smushie on Salvesti alambränd, mis pakub ökoloogilistest koostisosadest valmistatud, kiudainerikkaid ja lisatud suhkruta supersmuutisid. Smushiel on tugev pakend ja selge funktsionaalne väärtus, kuid turul konkureerib ta sarnaste toodetega. Seetõttu oli oluline Smushie positsioneerida sihtrühma jaoks selgelt ja eristuvana.

Loovlahenduse väljatöötamisel astusime sihtrühma saabastesse ja mõtestasime lahti nende igapäeva elu – kool, ülikool, töö, pere ja lapsed. Just need on hetked, kus „elu pigistab“: stressi, ajapuuduse, väsimuse ja pideva tempo näol.

Meie eesmärk oli kampaaniaga näidata, et Smushie on liitlane olukordades, kus elu pigistab. Nii pöörasime „pigistamise“  fun’iks – lihtsaks ja mänguliseks tegevuseks, kus Smushie tarbimine ongi lahendus pingelistele hetkedele. Positsioneerisime Smushiet sihtrühmale mängulise, lõbusa ja arusaadavalt lihtsa kaaslasena, mis ei vaja pikki selgitusi ega suuri lubadusi.

Pigistamisest sündiski kampaania keskne idee ja katussõnum „Pigista päevast maksimum“, mis töötas kahel tasandil:

  • otsese tegevusena – Smushiet tarbitakse pigistades;
  • metafoorina – Smushie annab jõudu ja värskust olukordades, kus elu pigistab.

Kampaania tegevused:

Kampaania tegevused keskendusid pakendile, isule ja kätele, mis pigistavad Smushiet eri olukordades. Iga pigistus rääkis oma lugu – ratta seljas, kus on vaja hoogu juurde; kontoris enne koosolekut, kui veresuhkur on madal; trennis, kus jõudu kipub väheks jääma; või festivalil, kus tahaks lihtsalt täiega igat hetke nautida.

Pigistamist oli näha linnapildis.

 

Teles, kus pigistasime Smushiest viimase välja, näidates selle sisu ja isu.

Ja muidugi ka sotsiaalmeedias, kus Smushie leidis tee hoolikalt valitud mõjuisikute ja nende jälgijate südamesse. Klipid ja story’d võeti soojalt vastu, pigistamismotiiv hakkas elama oma elu ning Smushie muutus mänguliseks osaks igapäevasest feed’ist nii rattaga ja autoga sõites kui ka festivalil.

Töö autorid agentuuris:
Copywriter: Karl-Lennart Meri
Loovjuht: Taavi Lehari, Karl-Lennart Meri
Kunstiline juht: Karla Ribelus
Strateeg: Karl-Lennart Meri, Taavi Lehari, Heily Aavik
Sotsiaalmeedia Creative: Siim Kokkota
Montaaž: Aavo Teder
Produtsent ja režissöör: Roland Abel
3D eriefektid: Egert Kanep
Kliendihaldur: Mairi Talving

Agentuur La Ecwador 2025