Kuidas meelitasime TikTokis inimesi “servale kõndima”?

Tallinna Teletornil on üks erakordne atraktsioon – “Tule servale kõndima”. See ei ole metafoor ega turunduslik liialdus, vaid päris elus kogemus. Sa kõnnid 175 meetri kõrgusel, tuul sasib juukseid, jalge all on vaid kitsas äär ja ümberringi avanevad vaated, mis panevad südame kiiremini põksuma. Meie ülesanne oli tuua see adrenaliinist pakatav elamus TikToki publikuni nii, […]

Brand icon

Tallinna Teletornil on üks erakordne atraktsioon – “Tule servale kõndima”. See ei ole metafoor ega turunduslik liialdus, vaid päris elus kogemus. Sa kõnnid 175 meetri kõrgusel, tuul sasib juukseid, jalge all on vaid kitsas äär ja ümberringi avanevad vaated, mis panevad südame kiiremini põksuma.

Meie ülesanne oli tuua see adrenaliinist pakatav elamus TikToki publikuni nii, et vaataja ei keriks lihtsalt edasi. Tahtsime panna seiklushimulised noored ja noore hingega inimesed mõtlema: “Jah, mina teen selle ära.” Kampaania kestis vaid ühe nädala ning keskendusime just TikTokile – platvormile, kus leidub rohkelt publikut, kes hindab julguse piiril kõndimist ja otsib uusi elamusi.

Videotes mängisime ehtsate emotsioonidega. Need ei olnud pelgalt reklaamid, vaid hetked päris kogemusest – tuulise kõrguse tunne, peopesade kerge niiskus, sammuke üle ääre. Sõnum oli otsekohene ja lihtne: “Tule servale kõndima.”

Kampaania tulemused kinnitasid lähenemise efektiivsust. Vaid seitsme päevaga jõudsime 140€ eelarvega 387 302 inimeseni ning 1 706 neist otsustas reklaamile klikata. Klikimäär (CTR) oli 0,45%, mis on märgatavalt üle platvormi keskmise. Tuhande näitamise hind (CPM) oli 0,37 eurot ning ühe kliki hind (CPC) kõigest 0,08 eurot. Need tulemused näitavad, et sõnum ja visuaalne lahendus kõnetasid just õiget sihtrühma, tekitades neis huvi ja soovi kogemusest osa saada.

See kampaania toimis, sest kõik tundus ehtne ja kõnetas vaatajat vahetult. Platvormi valik oli täpne ning sisu keskendus sellele, mis päriselt loeb – emotsioonile, mis paneb inimesi mugavustsoonist välja astuma. TikTok võimaldas kiiresti jõuda nende inimesteni, kelle jaoks julgus ja seiklus on elu lahutamatu osa.

Edu võti peitus aga tugevas sümbioosis: professionaalselt teostatud ja haarav videoproduktsioon kombineerituna sihitud, strateegiliselt tasulise reklaamiga. See kooslus töötas suurepäraselt, tuues Teletorni servaelamuse otse inimeste ekraanidele ja muutes selle elamuse ihaldusväärseks juba enne, kui nad seda elamust päriselt kohale kogema lähevad.

Kui ka sina soovid, et Sinu bränd eristuks ja jõuaks täpselt õige publikuni, aitame Sul luua loo, mis köidab publikumi ning reklaamikampaania, mis toob tulemusi.

Hea video ja strateegiliselt sihitud tasuline reklaam on kombinatsioon, mis töötab ka väikesema eelarve puhul. Võta meiega ühendust info@laecwador.ee ja aitame viia sinu digistrateegia järgmisele tasemele.

Griss Valgur | Digispetsialist