Taust: Aprilli alguses sattusid maailma aktsiaturud tugeva languse keerisesse – kahe päevaga haihtus börsidelt 2,5 triljonit dollarit. Börsid olid punases.
Lahendus: Peedine olukord maailmaturul lõi täiusliku retsepti millekski uueks. Kasutasime võimalust ja lõime reklaampostituse, mis sidus börsilanguse, punase päeva ja Salvesti boršisupi vahetu huumoriga. Tulemuseks oli loovlahendus, mis loodetavasti tõi naeratuse tagasi ka fondihaldurite ja investorite nägudele – sest see supp, mille kokku keetsime, kõlas nii:
“Kui börsil on punane päev, toob suutäis Salvesti boršisuppi naeratuse näole tagasi ka pärast kõige peedisemat kauplemispäeva.”
Lisaks positsioneerisime Salvesti boršisupi kui kindla investeeringu hea enesetunde kapitali:
“Süües kasvab nii isu kui ka tujuindeks, tagades suurepärase tootluse iga lusikatäie järel.”
Tegu oli päevakajalise reaktsioonipostitusega, mis andis igihaljale tootele värsket indu.
Kui soovid oma ettevõtte või kaubamärgi tuntust kasvatada ja sihtrühma edukalt kõnetada, siis võta meiega ühendust aadressil info@laecwador.ee.
Töö autorid agentuuris:
Copy & Loovjuht – Karl-Lennart Meri
AD – Karla Ribelus
Projektijuht – Heily Aavik
Aprill 2025
Agentuur La Ecwador